tisdag 6 december 2016

OPI - Breakfast at Tiffany's

OPI Breakfast at Tiffany's är en riktig skönhet. En lite skir vit bas med en rosa underton och massor av vackert guldskimmer. Ljuvligt vackert! Jag trivdes kanonbra i detta. Guldskimret gör sig verkligen fantastiskt fint i den vita basen.




 Det är som sagt lite skirt, jag körde på tre lager för att det skulle täcka helt. Jag tyckte formulan var lite, lite rinnig, men det var inget som ställde till det under lackningen.

Mitt betyg: 4/5

OPI Breakfast at Tiffany's is a slightly sheer, slightly pink toned white with beautiful gold shimmer. I love this, it's such a gorgeous polish! The formula was a tad bit runny, but good. I did three coats.

3 kommentarer:

  1. Jag håller helt med dig om detta, verkligen vackert och speciellt!

    SvaraRadera
  2. The shimmer makes it stand out - it's so beautiful!

    SvaraRadera
  3. Never mind me. Jag ligger bara här och gnyr lite grann. *hjärtögon*

    SvaraRadera

Kommentera gärna!