söndag 4 december 2016

Essie Winter 2016 - flaskbilder

I fredags hämtade jag ut ett trevligt paket med vinterkollektionen från Essie. En tjusig kollektion, jag blev särskilt glad över att se lite guld. Jag föredrar ju guld på naglarna framför silver och jag tycker vi fått väldigt många nya silverfoils de senaste åren, men nästan inget guld. Getting Groovy är alltså det lack är jag mest sugen på att testa just nu, men även Satin Sister, Go With the Flow och Ready to Boa lockar mig.




Vad tycker ni? Ser ni något som lockar?

Received pr samples of the winter collection from Essie. I'm thrilled to see a gold foil, I think we've seen plenty of new silver foils the last year's, but hardly any gold. I'm really looking forward to wearing Getting Groovy, Satin Sister, Go With the Flow and Ready to Boa. The pink shimmer Oh Behave! looks a little "meh" to me.

3 kommentarer:

  1. I look forward to your swatches - the two first red ones and the blue looks promising!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker faktiskt att alla är fina även om några känns mer som vårlack. Men det blir ju vår nån gång också även om det känns som långt bort just nu:)

    SvaraRadera
  3. Jag håller med, det är kul att se lite guld! Det har varit mycket silverlack, tycker jag, särskilt från OPI. Jag trivs också bättre i guld, så den här kollektionen tycker jag ser fin ut.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!