tisdag 20 december 2016

Depend 7Day - Gingerbread Disaster

Depend 7Day Gingerbread Disaster hade förtjänat bättre bilder, men jag bar detta i fredags då det var grått och trist i Stockholm och ljuset inte alls lämpade sig för fotografering. Jag envisades med att föreviga min manikyr med Gingerbread Disaster ändå. Det är ett både vackert och intressant lack. Jag tycker verkligen att Depend har lyckats med sina julkollektioner i år måste jag säga.

Gingerbread Disaster är mörkt brunt med skimmer i silver och sparsamt med mikroglitter i röst. Så fint!



Formulan var bra, den har en bra tjocklek och är lättkontrollerad. Täckningsförmågan är också bra, det räcker med två lager på mina korta naglar.

Mitt betyg: 4/5

Depend 7Day - Gingerbread Disaster is a dark brown with silver shimmer and some red micro glitters. It's really pretty and interesting! I really think Depend has released great holiday collections this year. The formula was good and covered in two coats.

4 kommentarer:

  1. Denna har inte jag men den ser väldigt fin ut. Håller helt med dig, Depend har lyckats utmärkt med julkollektionerna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen! Rough Glitter är ju bara toksnygg. Seasonal Sparkle innehåller flera intressanta skönheter.

      Radera
  2. Ser ut som väldigt lyckade pepparkakor tycker jag. :D

    SvaraRadera

Kommentera gärna!