söndag 4 oktober 2015

OPI O Suzi Mio

OPI O Suzi Mio är ett mörkt auberginelila krämlack. Jag tjatar ofta om hur kinkig jag är när det kommer till lila krämlack, men den här gillade jag faktiskt. Inte så att jag är tokig i det och vill bära det hela tiden, men jag trivdes bra i det.

En klassisk höstnyans!


Formulan var bra, varken tunn eller tjock och lätt att kontrollera. Två lager gav mig full täckning på alla naglar utom lillfingernageln, som fick ett tredje lager.

Mitt betyg: 3/5

 OPI O Suzi Mio is a dark eggplant purple creme. I'm picky when it comes to purple cremes, but I acutally enjoyed wearing this one. Not so much that I can't wait to wear it again, but I liked it. A very classic fall color. 
The formula was nice, neither thick nor thin and covered in two coats, except for my pinkie nail that got a third coat.

8 kommentarer:

  1. Jag gillar också detta, ser inte mycket ut i flaskan men väl på nageln var det läckert!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag blev positivt överraskad över hur fint det är! :-)

      Radera
  2. Underbar färg, älskar verkligen den nyansen :) Galet snyggt

    SvaraRadera

Kommentera gärna!