onsdag 28 oktober 2015

CND Vinylux Peacock Plume

Jag hade tänkt visa CND Vinylux Peacock Plume i måndags, men eftersom jag inte hann tömma kameran i helgen så får ni se det i dag. Det släpptes med höstkollektionen Contradictions och är marinblått med blågrönt skimmer. Himla tjusigt och med riktigt trevlig formula!




 Det ni ser på bilderna är två väldigt lättmålade lager. Det här gled verkligen på som smör, otroligt bra!

Mitt betyg: 4/5

CND Vinylux Peacock Plume was released with the Contradictions collection. It's a navy blue with teal shimmer. It's really pretty and has the most excellent formula. This is two creamy, smooth coats.

10 kommentarer:

  1. Åh vad trevligt. Det är inte ofta man ser den här färgen, tycker jag iallafall. Du vet säkert bättre! Snyggt lack verkligen.
    / Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har absolut sett den förut, men det gör det ju inte mindre fint. :-)

      Radera
    2. Menar du? För mig var det helt nytt! Och snyggt... kosmiskt blå liksom!
      / maria

      Radera
  2. Verkligen ett läckert lack!

    SvaraRadera
  3. It sounds like it has a really nice formula!!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!