torsdag 29 oktober 2015

CND Vinylux Naked Naiveté

Vi kör på med ett till lack från Contradictions-kollektionen från CND Vinylux. Naked Naiveté är ett ljust, ljust rosa krämlack. Jag trivdes superbra i detta, det får naglarna att se fräscha och krispiga ut.


 
Formulan är tunn och lättkontrollerad. Den blir dessvärre något ojämn på nageln, men efter tre lager tycker jag den är acceptabelt jämn. Den lilla ojämnheten som är kvar syns inte i verkliga livet.

Mitt betyg:3/5

CND Vinylux Naked Naiveté is a very, very light pink creme. I love the color, it makes my nails look fresh and crisp. The formula is thin and easy to control, but also goes on a little uneven. After three coats it looks fairly even though, you can't really see the minor flaws in real life.

7 kommentarer:

  1. Mycket snyggt!!
    / Maria

    SvaraRadera
  2. Det ser väldigt snyggt ut. Jag gillar såna här lack, särskilt som bas för nail art.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med, är väldigt svag för lack som får naglarna att se så här fräscha ut. :-)

      Radera
  3. När jag såg pressbilderna på det här tyckte jag ärligt talat att det såg skittråkigt ut, men när jag fick hem det så svängde jag lite. Precis som du säger så ser det väldigt fräscht ut, och jag tror faktiskt att jag skulle kunna trivas rätt bra med det som en bas till nail art.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!