torsdag 15 oktober 2015

Cupcake Polish Chicago

Cupcake Polish Chicago släpptes med American Beauty-kollektionen 2013. En otroligt fin ljuslila, det är nästan lilarosa faktiskt, med stark holoeffekt. Holoeffekten är tydlig även i skuggiga förhållanden.

Jag är stormförtjust i detta, det är fantastiskt snyggt! Jag tror inte heller att jag har ett holo i just den här nyansen sedan tidigare så det här var verkligen ett lyckat köp. :-)

 
 Formulan var bara bra. Lagom tjock, lättkontrollerad och täcker med två lager.

 Mitt betyg: 4/5

Jag köpte detta från Hypnotic Polish i somras, men där finns det inte längre kvar. Det verkar dock finnas kvar i Cupcake Polishs egen shop, i fall någon skulle vara sugen.

Cupcake Polish Chicago was released with the American Beauty collection in 2013. It's a gorgeous lilac with linear holo. I love the color, it's so bright and girly.The formula was great, very easy to apply and covered in two coats.

14 kommentarer:

  1. Jättefin färg! Känns faktiskt lite ovanlig.

    SvaraRadera
  2. Det här väckte ju ha-begäret direkt! Vilken härlig lyster och färg, jag har aldrig sett något liknande!
    WOW...
    / Maria

    SvaraRadera
  3. I love the strong rainbows in most of the Cupcake Polishes - this is no exception!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I only have two but I love them both. :-)

      Radera
  4. Jättesnygg färg och kul med såpass stark holoeffekt! Riktigt fint :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det här är ingen mesholo direkt. :-)

      Radera

Kommentera gärna!