lördag 6 november 2010

Zoya Lisa

I dag fyller min kära mamma 65 år så vi ska ut och fira henne i kväll. Lacket som får följa med ut på festligheter är Zoya Lisa, ett alldeles fantastiskt vackert rött skimmerlack. Skimret är otroligt glittrigt och det sprakar verkligen i solen.

Formulan var krämig och lättlackad. Precis som Valerie var det här väldigt opakt och man klarar sig nog med ett lite tjockare lager, men jag lackade två lager i alla fall.

Mitt betyg: 5/5

Sambons kommentar: "En favorit, det är otroligt fint. Det är väldigt mycket jul över det."

English: Today we're celebrating my mother's 65th birthday. I'm wearing a very festive red polish, Zoya Lisa. It's a truly stunning red with very sparkly shimmer. The formula was creamy and smooth and causes me no problems at all. It's pretty much opaque with one coat, but I still used two.

7 kommentarer:

  1. Helt galet vackert lack! Jag älskar det! Det är så fint, så lätt att lacka med och har en underbar färg.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin frisk och glad färg! :)

    SvaraRadera
  3. Oj oj oj vad fint! Blev sugen på att lacka med det direkt. Älskar Zoya väldigt mycket. Kanske har det blivit mitt favoritmärke.
    Har själv precis firat min mamma som har fyllt år. :)

    SvaraRadera
  4. Carina: Ja, jag är lite kär i detta lack. Älskar klara färger under höst/vinter-säsongen.

    Sminkan: Jag håller med dig i allt! :-)

    Annie: Visst är den! Älskar röda lack. :-)

    Honi: Ja, den kanske till och med är min favorit ur den här kollektionen. Fast jag har ju bara testat två av sex lack så det är för tidigt att säga.

    PamsanL: Ja, mina ögon drogs direkt till det här när jag öppnade paketet. Jag är också väldigt förtjust i Zoya.

    SvaraRadera
  5. fantastiskt! o dina naglar är rekordlånga nu, mycket nice! :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!