tisdag 23 november 2010

Flaskbilder på OPI Katy Perry collection

Det är becksvart utomhus och det finns noll naturligt ljus att tillgå, men när OPI:s Katy Perry-kollektion anlänt med bud under dagen vill jag såklart visa er flaskorna ändå. Jag fotade dem under en lampa, vilket tyvärr inte gör dem riktigt rättvisa.

Swatches kommer till helgen!

The One That Got Away. Ett fylligt mörkrosa lack med massor av skimmer. Skimret ser ut att vara av samma vackra, metalliska sort som skimmerlacken i Burlesque-kollektionn.

Teenage Dream. Namnet känns lite kinky. Massor av finkornigt gammelrosa glitter och större holografiskt glitter i en klar bas. Ett layering-lack.

Last Friday Night. En skir blå bas med finkornigt grönt glitter och större silverglitter. Definitivt ett layering-lack. Vackert!

Not Like The Movies. Den här bilden gör verkligen inte det här lacket rättvisa. Helt klart det mesta intressanta färgmässigt. Det ser ut att var duokromt i silvergrått och grönt och kanske har det också skimmer i lila. Det ska bli spännande att ser hur det tar sig ut på naglarna!

Black Shatter. Ett svart crackle-lack. Jag kommer givetvis att jämföra detta med Isadoras variant som de släppte i somras.

Mitt första intryck är positivt. The One That Got Away är kanske inte så väldans unikt, men det ser ändå vackert ut. Och Not Like The Movies ser betydligt mer spännande ut i verkligheten!

Lacken ska finnas i svenska butiker i slutet av januari.

Vad tycker ni?

21 kommentarer:

  1. Fint, men inte mind blowing. Jag håller med om att Not Like The Movies ser mest spännande ut!

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot dina swatcher så jag får se om jag vill ha något... :D

    SvaraRadera
  3. WOW lucky girl to get to see them so early :)

    SvaraRadera
  4. Är väldigt nyfiken på The One That Got Away och Not Like The Movies.

    Ser fram emot helgen då du kommer visa upp lacken :)

    SvaraRadera
  5. Åhh nu är jag avis :(.. hehe. Men åhh vad jag ser fram emot dina swatches :D!

    SvaraRadera
  6. Ser framemot dina swatches! De ser snygga ut.

    SvaraRadera
  7. Ser spännande ut, jag ser fram emot swatches!

    SvaraRadera
  8. hej där! jag såg ditt inlägg om dina missfärgade naglar för ett tag sen och tipsade om att du kanske kunde bleka bort det med tandkräm men nu hittade jag en video på youtube som kanske kan hjälpa ^^ http://www.youtube.com/watch?v=oHaDpTGLbfo där har du länken. lycka till med att få icke missfärgade naglar igen <3 kram

    SvaraRadera
  9. Jag är mest intresserad av det rosa och det blå, men trist att de var layering-lack.

    SvaraRadera
  10. Är sååå avundsjuk på dig som redan fått dessa lack! Väntar med spänning på swatches :)

    SvaraRadera
  11. Not Like The Movies ser helt klart mest intressant ut, men det ska bli kul att höra din jämförselse mellan crackle-lacket och IsaDoras variant. Är dyrare automatiskt bättre?

    SvaraRadera
  12. They are so pretty!! I'm really liking "last friday night". Can't wait to see your swatches :)

    SvaraRadera
  13. Gillar också det mörkrosa, ska bli riktigt spännande att se!

    SvaraRadera
  14. Kerstin: Nej, det är inte kollektion som gör en vild och galen av upphetsning, men jag tycker inte den är dålig.

    Sminkan: Ja, jag ska försöka se till att ha swatches till helgen. Skönt med en liten kollektion - då går det fort! :-)

    Kelliegonzo: I know! I'm so happy! :-)

    Carina: Ja, Not Like The Movies känns mest spännande, men The One That Got Away är kanske snyggast. :-)

    Nailsbybellan: Jag hoppas jag ska kunna lägga ut swatches på lördag!

    Åsa: Ja, visst är de! :-)

    Nageldraken: Visst gör de!

    Anjelica: Det får också bli ett projekt till helgen! :-)

    Sarah: Ja, vi får se hur de blir på naglarna. Kanske att Teenage Dream kan vara tillräckligt opakt för att funka på egen hand, men jag är osäker.

    Monica: Ja, den ser underbar ut!

    Jessica: Ja, det är alltid lika spännande när man får se en ny kollektion i verkligheten för första gången. :-)

    Nailsbynoir: Dyrare är absolut inte automatiskt bättre enligt mig. Jag tycker t.ex att Color Club slår många dyrare märken i kvalitet.

    rmcandlelight: Swatches will probably be up on saturday! :-)

    Sminkhörnan: Ja, det ser väldigt snyggt ut i flaskan.

    SvaraRadera
  15. Gör snygga lacker. Måste ju erkänna att jag emellanåt undrar om det uttalas OPIIIII med Lidingö i eller Opaj??? Har hört båda versionerna, men vilket är engelskt korrekt? Tänk vad man kan fundera mycket i snöovädret ;-)

    SvaraRadera
  16. Not like the movies ser spännande ut!

    SvaraRadera
  17. Jo alltså jag är lite svag för Katy Perry, så ja, kanske...

    SvaraRadera
  18. Åh, jeg trodde Teenage Dreams var mer opak, litt skuffende at det er en layering-lakk. Jeg har lyst til å se en sammenligning mellom The One That Got Away og Let Me Entertain You fra Burlesque-kolleksjonen. :)

    SvaraRadera
  19. Köpte Black Shatter och Teenage Dream hos Nailsbodybeauty.se

    http://nailsbodybeauty.se/opi-4/nagellack-5/katy-perry-126/

    Så nu har dom lanserats.. :)

    // Kram Sara

    SvaraRadera

Kommentera gärna!