torsdag 25 november 2010

Nubar Caramello

Nubar Caramello från höstkollektionen Venetian Glass är ett guldbrunt lack med otroligt vackert skimmer. Färgen får mig att tänka på kolasås spetsad med mängder av guld. En superfin höstfärg med massor av djup.

Jag har faktiskt inget lack som påminner om detta sen tidigare så jag är glad att jag köpte detta!

Formulan var bra och lättlackad. Två lager täcker helt.

Mitt betyg: 4/5

Sambons kommentar: "Det där är ljuvligt!"

Du kan köpa Nubar hos Nailshop.se och Nailsbodybeauty.se, priset är 99 kr/flaskan.

English: I think the name Caramello really suits this polish. It's the color of caramel sauce that you've added a ton of gold to. Super pretty and a great fall/winter color! The formula was awesome and it covers in two coats.

6 kommentarer:

  1. Hej Anne! Vilken fin blogg du har om naglar!

    Jag och min kompis driver ett nystartat UF-företag som säljer små nagelfilar i glas med en hake på så att man kan sätta den på sin nyckeknippa och på så sätt alltid ha den med sig när det "krisar".

    Om du tycker vår produkt låter intressant så får du gärna gå in på vår hemsidan om du har tid: http://breakanailuf.blogg.se

    Kram från Gabriella Hjorth, VD Break a Nail UF

    SvaraRadera
  2. Ah, vad jag ångrar att jag inte köpt detta lack än. Men det är ju inte för sent...

    SvaraRadera
  3. Vill ha... jag är helt nedkärad i venetian glass-kollektionen.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!