måndag 6 april 2015

OPI Hello Hawaii Ya?

Sista dagen av påskledigheten och jag är så trött! Oförtjänt trött, jag och sambon har verkligen inte gjort många knop de senaste dagarna. Påsklunch hos mamma, playdate med Ozzys kullsyskon och en himla massa mys hemma.

Nåja, i dag tänkte jag visa er ett av lacken från OPI:s Hawaii-kollektion. Hello Hawaii Ya? är ett dammigt lila krämlack med någon droppe grått i. Det här är ju inte ett lack jag skulle sträcka mig efter i normala fall, men det går inte att komma ifrån att det är en stilig färg.

 
 
 Första lagret blev lite strimmigt och ojämnt, men det jämnade ut sig med det andra och tredje lagret. Jag tror dock att man skulle kunna få det att täcka med två lager om man lackar lite flödigare lager.

Mitt betyg: 3/5

OPI Hello Hawaii Ya? is a dusty purple creme with a drop of grey in it. A nice and sophisticated color, though it's not a color I'd normally reach for. The first coat went on a little streaky, but the second and third coat evened it out.

7 kommentarer:

  1. Åhh det här är verkligen i min smak. :-) Sååå snyggt med dammiga lila. :-)

    SvaraRadera
  2. It's not a color I can wear, but it looks fabulous on you!

    SvaraRadera
  3. Oh, jag gillar den här typen av färger! Jättefint!!

    SvaraRadera
  4. Inte min typ av färg men ja, ganska elegant kan jag hålla med om. Hoppas att du känner dig piggare idag. Ibland behöver man ju få bara slappna av och ge efter för tröttheten...

    SvaraRadera
  5. Inte alls min typ av färg, men det passar på dig. Det finns snyggare lila tycker jag!
    / Maria

    SvaraRadera
  6. Snygg lila :) Jag är sugen på hela kollektionen faktiskt.

    SvaraRadera
  7. Ett lack i min smak, ser jätte snyggt ut

    SvaraRadera

Kommentera gärna!