torsdag 16 april 2015

Elevation Polish Pic du Subenuix

Bilderna på Elevation Polish Pic du Subenuix blev tyvärr inte så bra, men ni får hålla till godo med dem. Det är i alla fall väldigt vackert, vilket jag hoppas framgår ändå. Basen är blålila och så tjusigt grönt skimmer på det.


Formulan var tjock och lite seg, vilket gjorde den lite småknepig att lacka med. Tre lager krävdes för full täckning.

Mitt betyg: 4/5

Elevation Polish Pic du Subenuix has a blurple base with green shimmer. So gorgeous! Unfortunately my pictures of it aren't great, but they will have to do. 
The formula was thick and sort of sticky, which made it a little hard to paint with. This is three coats.

14 kommentarer:

  1. Svar
    1. Men eller hur! Det är så sjukt vackert!

      Radera
  2. I like your photos, especially the last one shows the polish very well!

    SvaraRadera
  3. Åh, det framgår att det här är ett väldigt vackert lack!
    / Maria

    SvaraRadera
  4. Det ser jättefint ut. Elevation Polish är ett märke som jag blir mer och mer nyfiken på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med! Det här är det första jag testat.

      Radera
  5. Supersnyggt lack! Har inte testat märket, men det verkar riktigt trevligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det här är det första jag testat, men kommer förhoppningsvis skaffa fler!

      Radera
  6. Åh det ser jättevackert ut! Inget fel på bilderna...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den första är ju galet oskarp, men skönt att ni inte blir styrda.

      Radera
    2. Hehe, störda skulle det stå.

      Radera
  7. Wow, ser ju helt otroligt vackert ut

    SvaraRadera

Kommentera gärna!