torsdag 9 april 2015

Depend #4054 Blooming Roses

Depend #4054 Blooming Roses släpptes med den ljuvliga Garden Dreams-kollektionen. En ljuv rosa med sidenmatt finish. Väldigt söt färg, det här gick verkligen hem hos mig!

 




Jag tyckte det här var lättlackat. De första lacken jag testade från kollektionen tyckte jag var knepiga, men det här och det förra jag testade har jag tyckt varit lättlackade. Förmodligen är formulan densamma, men jag har lärt mig hantera den. Tre lager krävdes för ett jämnt resultat.

Mitt betyg: 4/5

Depend #4054 Blooming Roses is a light pink with a satin matte finish. It was released with the wonderful Garden Dreams collection. It's such a pretty pink and I also love the finish so this is a winner for me. This is three coats.

9 kommentarer:

  1. Jag hoppade över de rosa lacken i den här kollektionen. Nästan så jag ångrar det nu...

    SvaraRadera
  2. Nej, det här var nog inte riktigt min grej.

    SvaraRadera
  3. Snyggt, men inte det minsta spännande.
    /Maria

    SvaraRadera
  4. Fint! Jag är himla förtjust i hela kollektionen minsann.

    SvaraRadera
  5. Jag älskar inte färgen men jag tycker att finishen är jättefin!

    SvaraRadera
  6. Den här var himla fin! Den har varit slutsåld i alla ställ jag sett så den verkar gå hem hos många :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!