söndag 12 april 2015

Jindie Nails A Surprise Inside

Jindie Nails A Surprise Inside var ett av lacken jag fick i min Santa's Secret Sack i december, om ni kommer ihåg den? A Surprise Inside består av en svagt grönfärgad jellybas med ljusgrönt mikroglitter, större gröna, prismatiska glitter, lite rött glitter och säkert andra färger med. Det händer en hel del i det här glittret kan man säga. :-)

Jag blev verkligen förtjust i A Surprise Inside. Det glittrar så otroligt fint och känns trots allt hyfsat harmoniskt. Bilderna gör det väl inte riktigt rättvisa, jag tycker det är finare i verkligheten.



Formulan är tjock, inte så kontsigt eftersom den är så pass glitterspäckad. Det gör den lite knölig att lacka med. Jag har tre lager på bilderna. Man ser lite VNL på bilderna, men i verkligheten syntes det inte eftersom det glittrade så mycket. Det slukar också en hel del topplack om man vill ha en slät yta. Jag körde på två lager, men hade kunnat fylla på med ett tredje lager efter några timmar.

Mitt betyg: 4/5

Jag är inte hundra procent säker, men jag har uppfattat det som att A Surprise Inside skapades exklusivt för Santa's Secret Sack, så det går förmodligen inte att få tag i.

How about a christmas polish in april? This is Jindie Nails A Surprise Inside, a polish I got in my Santa's Secret Sack, if you remember? It has a sheer light green base, light green micro glitter, larger green, prismatic glitter, some red glitter and probably a few more colors. :-) It sparkles like crazy and is super pretty! I don't think my pictures show how pretty it really is, this is a polish you need to see in real life. 
The formula is thick due to the heavy amount of glitter, but it's definitely worth the hazzle. This is three coats.

12 kommentarer:

  1. Fint lack, glittermixen var rolig!

    SvaraRadera
  2. Det här var en härlig glitterbomb!

    SvaraRadera
  3. It really is super glittery and festive!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I know, and it doesnät scream "christmas" either so it can be worn anytime. :-)

      Radera
  4. Jättefint på dina bilder så jag kan ju bara tänka mig hur det är i verkligheten. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glitterlack gör sig ju oftast bäst i verkligheten, det är svårt att få glittrigheten att synas ordentligt på bild. :-)

      Radera
  5. Det var riktigt snyggt! Jag skulle vilja se det i solsken!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Riktig glitterbomb, och väldigt snyggt

    SvaraRadera

Kommentera gärna!