fredag 17 april 2015

Girly Bits Supersonic

Girly Bits Supersonic har jag fått i present i min födelsedagsgrupp på Facebook och det är verkligen ett Anne-lack. Neongult som drar något åt grönt med gröna flecks och så lite guldskimmer också, men skimret syns inte på mina bilder. 

Det här lacket är helt underbart! Neonlack hör ju till mina stora favoriter, de är så härliga att titta på.

 

 Jag behövde tre lager för att det skulle täcka helt. Bra, lättlackad formula.

Mitt betyg: 4/5

Om ni är sugen på en egen flaska så finns det i Girly Bits egen webbshop.

Vad har ni på tassarna i dag?

Girly Bits Supersonic is a greenish neon yellow with green flecks and gold shimmmer (that doesn't show in my pictures). This is so me! I love neons and this one is so much fun! The formula was nice and covered in three coats.

18 kommentarer:

  1. Helt fantastiskt! Kommer på mig själv med att sitta och småle lite när jag tittar på bilderna. Härligt lysande och glatt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Neoner har ofta den effekten på mig, blir glad bara av att se dem på bild. :-)

      Radera
  2. Vad fräscht och piggt! Den gillar jag och den var snygg på dig.
    Jag har OPI´s "Peace & Love & OPI" på mig idag, den älskar jag. Köpte faktiskt två flaskor för att vara på den säkra sidan!
    / Maria

    SvaraRadera
  3. This is really a pick me upper - such a happy polish :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. "A pick me upper" - what a accurate description! :-)

      Radera
  4. Oj vilket snyggt lack! Jag har ett effektlack från HM i ensamt majestät på tassarna idag. Lite eteriskt skirt sådär. Mitt sätt att säga att jag missade att det var ett effektlack och inte orkade rätta till det "misstaget".

    SvaraRadera
  5. Åh vilket glatt lack! Himla fint :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men visst är det! Är redan sugen på att bära det igen!

      Radera
  6. Svar
    1. Ja, visst är den! Jag får aldrig nog av neoner! :-)

      Radera
  7. Helt underbart, älskar neon! Vill ha neon nu känns det som. Kanske borde lacka tånaglarna...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med! Och så är jag sugen på nya neoner, spanar lite på Girly Bits nya kollektion.

      Radera
  8. Wow snacka om gult :) det var riktigt fräckt

    SvaraRadera

Kommentera gärna!