tisdag 28 april 2015

Isadora Happy In Red

För ett tag sedan fick jag hem några lack från Isadoras sommarkollektion Colors in Action. Happy In Red är ett korallrött krämlack, riktigt färgstarkt och snyggt. En klockren sommarfärg för min del! 



Formulan var mycket bra, som den oftast är när det är Isadora som ligger bakom lacket. Den är lagom tjock, lättkontrollerad och täcker med två lager. '

Mitt betyg: 4/5

Priset är 79 kr och kollektionen finns i butik nu.

Isadora Happy In Red is part of the new Colors In Action collection. It's a bright coral red creme. A nice and fun shade for summer! The formula was excellent, as usually when it comes to Isadora. It's smooth and easy to apply and covers in two coats.

20 kommentarer:

  1. Tycker IsaDoras sommarlack var en riktig fullträff i år!!

    SvaraRadera
  2. It's delicious - perfect for summer!

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Verkligen, det är riktigt somrigt och fint!

      Radera
  4. Väldigt snyggt på dig, men jag vet att jag inte riktigt brukar trivas när det blir för mycket korall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar korallrött särskilt mycket, mer än t.ex korallrosa.

      Radera
  5. Jag gillar detta skarpt. Jag inbillar mig att jag inte har något sånt här riktigt varmt rött.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har flera, men ett till är ju aldrig fel. :-)

      Radera
  6. Mycket fint och väldigt mycket sommar!

    SvaraRadera
  7. Piggt och snyggt tycker jag!
    / Maria

    SvaraRadera

Kommentera gärna!