fredag 10 april 2015

Glam Polish Big Blonde & Beautiful

Så var det fredag och jag tänkte bjuda er på en holografisk skönhet från Glam Polish. Big Blonde & Beautiful släpptes med Hairspray-kollektionen och är ett ljuvligt gult lack med en ganska diskret holografisk effekt. Härligt somrigt och en riktig energikick till lack!





Ser det inte underbart ut? Formulan var bra som tusan, lagom tjock och mycket lättlackad. Två lager ger full täckning.

Mitt betyg: 4/5

Jag köpte min flaska från Edgy Polish där det kostar 149 kr/15 ml.

Glam Polish Big Blonde & Beautiful is a gorgeous yellow with a pretty discrete holographic effect. This is so my type of polish. I love the happy color! The formula was awesome too. It's smooth and creamy and very easy to paint with. This is two coats.

11 kommentarer:

  1. Näpp, vi har inte samma smak när det gäller gula lack, konstaterar jag.
    / Maria

    SvaraRadera
  2. I like it on you, but the green hue would be a bit too off for my skin ;)

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt lack! Jag gillar:)

    SvaraRadera
  4. Så snyggt! Ett sånt där lack som gör en lite gladare varje gång man ser sina händer. :-)

    SvaraRadera
  5. Åh, vilket glatt och härligt lack!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!