onsdag 1 april 2015

OPI Dark Side Of The Mood

Jag trodde jag tappat bort bilderna på OPI Dark Side of the Mood, men så hittade jag dem när jag gick genom massor av gamla bildmappar igår. Det här är det sista lacket jag har att visa er från 50 Shades of Gray-kollektionen. Dark Side of the Mood är ett mörkgrått krämlack - så himla snyggt! Jag älskar detta!



Eftersom bilderna legat bortglömda i ett par månader har jag inga anteckningar om formulan eller hur många lager jag har på bilderna så jag kan inte uttala mig om de aspekterna av lacket.

Mitt betyg: 4/5

Yesterday I suddenly found these forgotten pictures of OPI Dark Side of the Mood, the dark grey creme from the 50 Shades of Gray collection. I really love this shade, I think it's stunning and love how glossy it is! Unfortunately I have no notes on how the formula is or how many coats I did, I really have no idea. 

7 kommentarer:

  1. Det är snyggt tycker jag. Borde nog använda mitt snart.

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Jag tror jag har använt mitt redan :)

    SvaraRadera
  3. The most pretty one from the collection I think! Beauty!

    SvaraRadera
  4. That really is a super dark grey!

    SvaraRadera
  5. Jag är ju inte galen i grått men det här var ganska snyggt.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!