lördag 10 juli 2010

LA Girl Metal Copper Alloy

Först ut att testas av LA Girl Metal-lacken fick bli vackra, vackra Copper Alloy. Jag är helt förtrollad av dess skönhet. Det består av massor av guldskimmer i en roströd bas.



Formulan var tunn, men inte riktigt så skir som jag befarade. Tre lager täcker helt vilket är godkänt, tycker jag.

Jag älskar det här lacket! Det passar utmärkt nu på sommaren, men kommer att passa minst lika bra till hösten. Skimret gör att det ser ut som att lacket glöder.

Mitt betyg:
5/5

Sambons kommentar:
"Det är lite koppar-rött-bronsigt. Väldigt snyggt. Det ser nästan ut som att naglarna är tapetserade, inte målade."

English: LA Girl Metal Copper Alloy is an absolutely beautiful polish! It's base is sort of rusty red, packed with lots of gold shimmer that makes the polish look like it's glowing. The formula was thin, but not at all hard to control. I thought it would be very sheer but three coats was all it took to make it opaque. I love it!

8 kommentarer:

  1. jag skippade ju det här, men nu ångrar jag nog det. ser ju helt awesome ut! .DD

    SvaraRadera
  2. SÅ snyggt! Väcker stort vill-ha begär.

    SvaraRadera
  3. Riktigt snyggt lack :)

    Önskar att det såldes i wn svensk butik.

    SvaraRadera
  4. Krex: Jag hade inte sett några swatches på denna så det var en chansning - en lyckad sådan! :-)

    Mrs Data: Eller hur!

    Veronica: Jag med!

    Carina: Ja, det hade varit toppen.

    SvaraRadera
  5. Ååååååh! Jag måste ha den jag med! Så vacker!!

    SvaraRadera
  6. Sminkan: Ja, det måste du! Släpp loss klickfingret! :-D

    SvaraRadera
  7. bidde lite kär i det där!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!