fredag 23 juli 2010

Color Club från Nailmail

Jaha, jag är hemma igen. Det blev inte en vecka på torpet utan bara tre dagar eftersom det varit kallt och blåsigt.

Hemma hade jag fått paket från Nailmail och den här månaden var det lack från Color Club.

Från vänster: Poptastic, Chelsea Girl och Wham! Pow!

Tre neonlack från Poptastic-kollektionen. Ingen av färgerna känns särskilt unik, men de är onekligen trevliga sommarfärger. Sambon blev glad när han såg att det var neoner, det hör ju till hans "favoritfinishes".

Nu ska jag lata mig lite, sen lägga upp ett par Del Sol-swatches som jag fixade på torpet.

2 kommentarer:

  1. Det orangea ser spännande ut :) Ser fram emot att se när du testar det!

    SvaraRadera
  2. Honi: Ja, jag blev också mest sugen på det orangea. Hoppas kunna bjuda på swatches så snart som möjligt! :-)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!