fredag 26 december 2014

OPI Rollin' In Cashmere

I dag har jag det lack som jag tycker är minst fint från Gwen Stefani Holiday-kollektionen åt er. Rollin' In Cashmere är ett varmt guldlack med en ganska frostig finish. Det blir penseldragsmärken och formulan är ganska oförlåtande. Här döljs minsann inga skavanker. Nej, det här är verkligen inte vackert.


Jag har tre lager på bilderna.


Mitt betyg: 2/5

OPI Rollin' In Cashmere is my least favorite from the Gwen Stefani Holiday collection. It's a warm gold with a slightly frosty finish. The formula is very unforgiving, it really shows all of every single flaw on my nails. Nah, this is not for me. This is three coats.

2 kommentarer:

  1. Jag tycket inte heller att det är så mkt att hänga i julgranen, den funkade i en ruffian men nej, det finns så mkt finare guldlack.

    SvaraRadera
  2. It's a nice gold, but if it shows the flaws then that's not ideal! :-)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!