måndag 29 december 2014

Mina 20 favoritlack 2014

Vi har ju kommit till den tiden på året då det är dags att lista årets favoriter. Precis som förra året består listan av mina 20 favoriter som jag använt i år. De är alltså inte nödvändigtvis släppta i år.

Övervägande indielack och många duo- och multikromatiska skönheter. Så kan man väl sammanfatta det hela. :-)





4. Delush Polish T'is The Season To Sparkle (numera kallad Enchanted Garden).





 

 













Vad tycker ni om min lista? Vilka lack har varit era favoriter i år?

These are my 20 favorites from 2014. Mostly indies and lots of duo- and multichromes. Which ones were your favorites this year?

21 kommentarer:

  1. Superfina lack! Du har god smak :-)

    SvaraRadera
  2. Helt underbara lack och bara två av dom finns i min samling, men flera av dom i önskelistan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns ju så vansinnigt många snygga lack, skulle man skaffa alla skulle man vara fullständigt ruinerad. :-)

      Radera
  3. Herregud så underbart härliga och vackra lack... äger några av dem :)
    Av de du visar i detta inlägg var 1,2,4,5,9,12,13,15,17,19 och 20 mina favoriter..
    Jag måste fundera lite vilket/vilka lack jag har haft som favoriter i år :)
    xx

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns som det exploderat av fantastiska lack i och med indievågen. Finns så galet många snyggingar! :-)

      Radera
  4. Dör snygghetsdöden!
    Galet vackra lack!

    SvaraRadera
  5. Åh, den enda sortens årslista jag bryr mej om! Vilka lack! Måste lägga nån liten Cirque-beställning snart ... !
    Linna

    SvaraRadera
  6. Mycket snygga lack, bra lista! Jag har bara nr 20, nu väcktes ha-begär :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla såna här listor väcker habegär hos mig. :-)

      Radera
  7. Åh så många fina! Jag måste se till att skaffa fler indie-lack, det är helt uppenbart!

    Jag ska försöka få till en egen lista om jag hinner.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Indielack lockar mig väldigt mycket mer än mainstream-lack just nu. De är så mycket mer nyskapande.

      Radera
  8. Nice choices! Loving the Dance Legends :-D

    SvaraRadera
  9. Älskar såna här listor, måste börja jobba på min egen snart. Massa fina lack på din lista!

    SvaraRadera
  10. Många fina där! Och särskilt kul att se att flertalet av dem finns hos Edgy :) <3

    SvaraRadera
  11. Alla är så himla snygga, många som jag skulle vilja ha själv

    SvaraRadera
  12. Fantastisk lista, det är många jag är sugen på att skaffa från den! Min favorit lista är på nail art men KBShimmer Low and be Bold är en favorit som jag använt rätt mycket.

    SvaraRadera
  13. All great swatches, many lovely polishes there and hard choosing a favourite. The OPI Push and Shove just wins it for me. Best Wishes for 2015 from me.

    SvaraRadera
  14. Så jävla snygga, allihop. Vill ha samtliga D:

    SvaraRadera

Kommentera gärna!