torsdag 8 september 2011

Tillbaka efter ofrivillig bloggpaus!

Hej kära vänner!

Förlåt för att det har varit så tyst här på bloggen sen i lördags, men jag har jobbat ända till sent på kvällarna varje dag och har inte ens hunnit tänka på att lacka om. Har alltså samma lack på mig just nu som jag hade i lördags - vilket det är visar jag imorgon.

De senaste två dagarna har det trillat in inte mindre än 27 lack här hemma. Hela The Muppets-kollektionen från OPI, Depends höstkollektion och så tre lack köpta på eBay. Jag har knappt hunnit titta på dem än så det är vad jag ska ägna kvällen åt - samt omlackning och nagelbloggssurfande!

Hoppas ni får en skön torsdagskväll!

20 kommentarer:

  1. Du har varit saknad!

    SvaraRadera
  2. Oooh- Spa rituals? Och välkommen tillbaka till bloggeriet ;-)

    SvaraRadera
  3. Härligt med massa nya lack! :)
    Får du också lack från typ pressansvariga på OPI eller dylikt för att testa dem och sedan skriva lite om dem på din blogg?

    SvaraRadera
  4. Anonym: Tack! :-)

    Veronica: Ja, inköpta för bara 3 dollar/styck hos säljaren ideacosmetics! Inte den bästa säljaren, lite halvdålig kommunikation, men det gick bra ändå!

    Hanna: Ja, jag får pressutskick ibland!

    SvaraRadera
  5. Åh, OPI muppets! :D

    Jag är riktigt avundsjuk på dig just nu ...

    SvaraRadera
  6. Äntligen! :) Hoppas på att få se något kul från Muppets. Så otroligt nyfiken på allihop.

    SvaraRadera
  7. Jag vill också se alla Muppets! Hade verkligen varit ett pressutskick jag inte sagt nej till för jag vacklar verkligen mellan "vill ha alla" och "ska inte ha någon" men det troliga blir väl mitt emellan. Om man hittar en e-tailer med vettiga priser.

    SvaraRadera
  8. Oh vad jag har saaaaknaaat dig!
    Skönt att ha dig tillbaka. :)

    SvaraRadera
  9. Saknat dig och dina naglar, välkommen tillbaka! Och hoppas att det lugnar ner sig lite på ditt jobb :)

    SvaraRadera
  10. Det var billigt! Ska genast kolla upp denne. :-) Tack för tipset!

    SvaraRadera
  11. Herregud, 27 nya lack! Mycket, mycket avis nu. Ser verkligen fram emot The Muppet kollektionen - verkar vara många fina lack

    SvaraRadera
  12. Jag är inte så lite avis på ditt pressutskick från OPI. Vill nog ha alla mupparna, känns dyrt osv. Kul att du inte var borta längre i vart fall! :D

    SvaraRadera
  13. Jippee... You are back!!!

    SvaraRadera
  14. Oh så mycket spännande!! Också jättenyfiken på muppets! :)

    SvaraRadera
  15. Kul att du är tillbaka! Kan du visa glitterlacken från the muppets?

    SvaraRadera
  16. Hur gör man för att få pressutskick då? Bara typ bestämmer dom det? :)

    SvaraRadera
  17. Saknat dina inlägg, kul att du är tillbaka! :-)

    SvaraRadera
  18. Om du känner att du tröttnar på dom så tar jag gärna över några,,har tyvärr inte råd och köpa OPI själv :(:(:(:(

    SvaraRadera
  19. Josefin: Jag är avundsjuk på mig själv, haha!

    Pamsan: Jag tänkte testa något av dem i dag.

    Sminkan: Förhoppningsvis kan man hitta dem till okej priser på eBay i alla fall.

    Mrs Data: Tack, vad du är gulig! :-)

    Blowfish: Tack, det kommer absolut att lugna ned sig framöver.

    Veronica: Ja, jag har aldrig sett SpaRituals till så bra priser förut.

    Martine: Ja, det är härligt med så många nya!

    Chaosophia: Hoppas du hittar mupparna till ett bra pris när de släpps. Och bloggpausen kändes nog längre än vad den faktiskt var.:-)

    Anonym: Haha, tack!

    Lacklycka: Jag ska testa något av mupparna i dag.

    Johanna: Jag tror jag ska testa ett av glitterlacken i dag, vet bara inte vilket...

    Hanna: Ja, ungefär så ja. :-)

    Marie: Tack! :-)

    Emma: Jag tröttnar faktiskt oerhört sällan på nagellack, samlar ju på dem. :-)

    SvaraRadera
  20. Dejligt :D

    www.BenosNails.blogspot.com

    SvaraRadera

Kommentera gärna!