måndag 19 september 2011

OPI Animal-istic

I dag har jag ett alldeles galet vackert lack att visa er. OPI Animal-istic från The Muppets. Ett fantastiskt ljusrött lack med skimmer i rosa och guld. Jag älskade detta!

Ni måste hålla med om att det är tjusigt! Formulan var dessutom kanonbra att lacka med, man har full kontroll hela tiden. Det krävdes dock tre lager för att det skulle täcka helt.

Mitt betyg: 5/5

Sambons kommentar: "Det rosa i det gör att det går från att vara ett vanligt rött lack till något extra snyggt."

English: OPI Animal-istic from The Muppets collection is a bright red with pink and gold shimmer. It really looks amazing on the nails and I'm completely in love with it!
The formula is great and I needed three coats to make it opaque.

23 kommentarer:

  1. Det där är jag mycket förtjust i. Det ska hem till mig har jag bestämt. :)

    SvaraRadera
  2. I really like your swatches! The color doesn't look special to me, but it doesn't have to be special, it looks pretty!

    SvaraRadera
  3. Jag vill ha! Nu får du sluta visa fina saker haha! Haft en bra måndag? :)

    SvaraRadera
  4. Sött! Får strandvibbar, blått hav och godisdrinkar.

    SvaraRadera
  5. Det här är ett av de tre jag vill ha!

    SvaraRadera
  6. Jäklarns vad läckert. Jag måste skaffa det här på något vänster!

    SvaraRadera
  7. Hur snyggt som helst! Passar dig klockrent :) den går in på önskelistan.

    SvaraRadera
  8. Åh älskar när röda lack har något extra i sig. Super fint!

    SvaraRadera
  9. På bilderna ser det lite ut som China Glaze - Rasberry Festival men jag antar att det är mer rosa för att vara lika det?

    SvaraRadera
  10. Ohh... riktigt snyggt...
    Det här var ju inte det första man ville ha från Mupparna, men nu blev man lite frestad.

    SvaraRadera
  11. Skit också! Det var mycket finare än vad jag ville. Nu känner jag hur det skriker i mig av habegär.

    Jag har gett dig en award. Finns att hämta på Mrs Datas liv. :)

    SvaraRadera
  12. Oj, verkligen fina nyanser i det där nagellacket!

    Jag har gett dig en ros(award), du kan läsa min motivering på min blogg. :)

    SvaraRadera
  13. Hejhej!
    Först måste jag berömma dig för din blogg, otroligt bra!!
    Sen har jag en liten undran om nagellack har någon "hållbarhetstid", alltså om själva kvaliteten blir sämre efter ett tag? Hoppas detta något du kan svara på :)

    SvaraRadera
  14. Hoppas att allt är bra - saknar dina inlägg!

    SvaraRadera
  15. Det här var verkligen mycket vackert! Ett lack jag absolut kan tänka mig att köpa...

    SvaraRadera

Kommentera gärna!