torsdag 1 september 2011

KleanColor Blue-eyed Girl

Det märks att vi går mot höst, jag märker redan av att det är svårare att hitta bra ljus när jag ska fota. Jag fotar ju alltid på morgonen, när jag kliver upp, eller på kvällen. De här bilderna är tagna kl 06.00 på morgonen och det var lite dåligt ljus så bilderna blev inte jättebra.

Den här manikyren har jag burit i tre dagar. Ett lager av Blue-eyed Girl från KleanColor ovanpå svarta Jet från Scratch Nails. Blue-eyed Girl är ett fantastiskt vackert glitterlack som består av små och stora blå hexagoner i en ofärgad bas. Så tjusigt! Fast kanske hade det varit roligare över en annan färg än svart?


Jag fick jobba lite för att sprida ut glittret så jämnt som möjligt över nageln, och jag lyckades väl inte helt heller. Det är dock inget som jag bryr mig särskilt mycket om.

Mitt betyg: 4/5

Sambons kommentar: "Häftigt!"

English: I've been wearing this manicure for three days, which is a really long time for me. I'ts one coat of Blue-eyed Girl from KleanColor over a black creme, Jet from Scratch Nails. Blue-eyed Girl is an awesome glitter, made out of small and large blue hexagones in a clear base.

25 kommentarer:

  1. Hade precis denna kombination fast matt härom dagen. Gillar det skarpt!

    SvaraRadera
  2. Det är ett underbart lack! Prova att ha det ensamt, det är verkligen fantastiskt och täcker med tre lager, ungefär. Jag älskar det!

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen något speciellt med det där lacket. Underbart!

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Jag har det som är likadant fastän i silver (tror den heter Chunky silver). Den skulle säkert bli cool på ett ljusblått lack.

    SvaraRadera
  5. Jag som egentligen inte gillar stora glitter, till och med jag tycker det här ser jättesnyggt ut! Måste införskaffas vid nästa beställning!

    SvaraRadera
  6. Skitsnyggt! För tankarna till en mörk natthimmel med stjärnor..

    SvaraRadera
  7. Allt funkar över svart :). Det här var ju ursnyggt och hade jag bara sett flaskan på webshoppen hade jag nog inte lockats av det men efter dina bilder måste jag ha det.

    SvaraRadera
  8. Åh så vackert, det passa jättebra över ett svart lack!

    SvaraRadera
  9. Åh så fint.. påminns också om en natthimmel!

    SvaraRadera
  10. Jag tycker det var fantastiskt snyggt ovanpå svart!

    SvaraRadera
  11. Lacklycka: Det såg väldigt fint ut i matt version också!

    Kerstin: Verkligen, jag är stormförtjust!

    Vikab: Tack!

    Sminkan: Jag får testa det någon gång!

    Hermetic: Thank you!

    Agneta: Ja, jag har ingenting liknande sen tidigare.

    Lina: Visst är det!

    Veronica: Ja, det låter som en lyckad kombo.

    Charlotte: Thanks!

    Cactus: Jag älskar ju glitter i alla former! :-)

    Jill: Me too!

    Jasmine: Eller hur!

    Pamsan: Ja, det var en swatch någonstans som fick mig att inse att jag var tvungen att ha detta. :-)

    SvaraRadera
  12. Roxcat: Tack!

    Honi: Ja, visst gör det!

    Annika Noir: Ja, det funkar rätt bra. Men jag tänkte att det kanske kändes förutsägbart. Fast vad spelar egentligen det för roll?

    SvaraRadera
  13. Jättefint glitterlack! :) Måste nog lägga till det när jag ska beställa KleanColors..

    SvaraRadera
  14. Gorgeous effect!!!And your nails are fantastic!!!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!