söndag 18 september 2011

SpaRitual Can You Dig It?

Can You Dig It? är det första lacket från SpaRitual som jag testar. Det är ett varmt brunt lack med guldskimmer. Jag som egentligen inte gillar brunt något vidare tyckte faktiskt att det här var helt okej. Inte det mest spännande lacket på jorden kanske, men ändå rätt så fint.

Formulan var inte någon höjdare. Tunn och rinnig, men täckte ändå med två lager.

Jag köpte detta och ett annat SpaRitual från säljaren Ideacosmetics på eBay för bara 3 dollar styck. Väldigt billigt för att vara SpaRitual, men det var inte den bästa säljaren jag stött på. Det dröjde tre dagar innan jag fick den samlade fakturan och sen dröjde det ytterligare några dagar innan hon skickade lacken. Men jag fick i alla fall lacken till slut.

Mitt betyg: 3/5

Sambons kommentar: "Nu blev jag sugen på Nöt-créme."

Can U Dig It? is my first polish from SpaRitual. It's a warm brown with gold shimmer. I'm usually not a fan of browns, but I think this one is quite decent. Not exactly unique, but pretty enough.
The formula wasn't a favorite, it was thin and runny, but I got away with just two coats anyway.

10 kommentarer:

  1. Fin färg, men brunt är inte någon såndär jättefavorit hos mig. Däremot så har SpaRitual många andra fina färger, se dem kan jag ju lägga till på listan "lack jag ska ta till Sverige när jag blir härskare över världen"...

    SvaraRadera
  2. Jag skulle gärna också prova Sparitual, men det har inte blivit av... de verkar roliga

    SvaraRadera
  3. Snyggt för att vara brunt. Det är ju verkligen en sådan där färg som kan vara hur vacker som helst eller hur fruktansvärd som helst. Just den där gillade jag.

    SvaraRadera
  4. Lite fint är det allt, men det är för rödtonat för min smak.

    SvaraRadera
  5. Hur är det att beställa nagellack från usa?

    asså hur mycket blir frakten och sånt?

    SvaraRadera
  6. Annie: Ja, det finns en hel del lack från SpaRitual som jag skulle vilja lägga vantarna på.

    Charlotte: Yes, I actually like it!

    Cactus: Jag tycker de är lite för dyra normalt sett, men 3 dollar är ju ingenting!

    Mrs Data: Jag tycker sällan att bruna lack är sådär fruktansvärt fula, men det är verkligen ingen favoritfärg.

    Chaosophia: Det är nog det som gör att jag gillar det. :-)

    Anonym: Det beror helt på varifrån du handlar!

    SvaraRadera
  7. Åh, sambon är bäst! Exakt så kände jag med!

    SvaraRadera
  8. tex http://www.beautyjoint.com/

    om jag vill hha en kleancolor för 1,75 dollar
    hur mycket blir det med nagellacket+frakten och sånt ?

    SvaraRadera
  9. Jättesnyggt! Jag tänker på kastanjer.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!