fredag 6 februari 2015

Darling Diva Wardrobe Malfunction

Hehe, det känns som jag skriver det varje fredag, men... ÄNTLIGEN FREDAG!! Den här veckan har varit otrolig stressig, så nu ser jag fram emot helg. Sambon ska på mässa i Köpenhamn så jag är ensam hemma med Ozzy, men jag ska försöka prioritera lite swatchande eftersom jag drunknar i otestade lack. :-)

Darling Diva Wardrobe Malfunction har jag fått av fina Andrea på My Liquid Jewels (fd. Tasty Tips). Det är ett fantastiskt vackert blålila lack med sparsamt med blått mikroglitter och en vacker holografisk effekt. Jag blev verkligen tagen av detta när jag fick det på naglarna - det är så fint!




Formulan var tunn och skir, men väldigt lätt att lacka med. Jag behövde faktiskt fyra lager för att få det täckande, men eftersom formulan är så tunn så känns det inte tjockt på nageln.

Mitt betyg: 4/5

Darling Diva Wardrobe Malfunction is a beautiful blurple with a nice holographic effect and some blue micro gliitter. I'm so in love with this! I think it's gorgeous! The formula was quite sheer and thin, but easy to apply. This is four coats.

14 kommentarer:

  1. Hahaha I love that name :)
    As a rule I love Darling Diva - and this one is no exception!!

    SvaraRadera
  2. gisses vad det va glitter i!!!hadde nog inte tackat nej till det nagellacket!!

    SvaraRadera
  3. Oj vad ovanligt. Jag har aldrig sett något liknande.
    / Maria

    SvaraRadera
  4. Åh det är så fint, och det klär dig jättebra ju! Så glad att du uppskattar det :) Tack för länkningen också, det finns nog de som missat att jag ändrat bloggen.

    SvaraRadera
  5. Åh, detta var verkligen superfint, tror att jag kanske har en svaghet för lack som är så där mittemellan två färger. :)

    SvaraRadera
  6. Otroligt fint! Älskar färgen :)

    SvaraRadera
  7. Så där är det för mig med, äntligen fredag och jaha, då var det måndag igen, hoppas ni haft en bra helg. Man har ju sina invanda mönstret helt klart. Lacket är snyggt, jag har också detta...

    SvaraRadera
  8. Oh det är verkligen jätte vackert, så det gnistrar toppen bilder

    SvaraRadera

Kommentera gärna!