onsdag 4 februari 2015

Isadora Spring Bud

I dag är det grön onsdag hos Karin och jag tänkte visa er ett lack från Isadoras vårkollektion Nude Essentials. Spring Bud är ett mjukt pastellgrönt krämlack. Nyansen är galet fin och vårig. Jag trivdes otroligt bra i detta!

 
Formulan var bra. Lagom tjock och lättkontrollerad. Jag behövde tre lager för att få ett jämnt och fint resultat.

Mitt betyg: 4/5

Isadora Spring Bud is part of the spring collection Nude Essentials. It's a light pastel green creme. I loved wearing this, it's such a perfect color for spring. The formula was nice. This is three coats.

22 kommentarer:

  1. Vad söt och vårig färg. Det finns en liknande i OPIs vårkollektion Hawaii, det vore kul om du jämförde dem!
    / Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ju inte hunnit påbörja swatchandet av vårkollektionen, men snart kanske! :-)

      Radera
  2. Jättehärlig färg! Man blir allt lite vårsugen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men eller hur? Det räcker med vinter nu. :-)

      Radera
  3. snygg färg!!!får man fråga hur ofta du målar naglarna!?=) det är roligt att se de fina lacken på naglarna!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det varierar, jag byter när jag hinner. Det blir inte varje dag, men några gånger i veckan. :-)

      Radera
  4. Man får vårkänslor av färgen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst får man! Så härligt med pasteller. :-)

      Radera
  5. Så fint! Älskar såna här gröna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med! Älskar pasteller överlag. :-)

      Radera
  6. Väldigt trevlig färg, tycker att den kollektionen ser fin ut, har lite pastellsug just nu...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med, ser fram emot att swatcha fler vårlack. :-)

      Radera

Kommentera gärna!