tisdag 17 februari 2015

Lustré London

Lustré London består av silverglitter i en ofärgad bas. Jag testade först att använda det på egen hand, men det blev klumpigt och krävde många lager. Det gör sig alltså bäst som effektlack. Här har jag lagt ett lager ovanpå OPI Lost My Bikini In Molokini. Det här blev så blingigt att min kamera freakade ur och vägrade fokusera. Ledsen för det.

 


 Formulan var tjock, men hyfsat lätt att lacka med ändå. Jag gillar verkligen effektlack i guld och silver, de passar liksom att piffa upp alla lack med.

Mitt betyg: 3/5

Jag har fått detta i recensionssyfte från Edgy Polish. Lacken från Lustré kostar 100 kr/12 ml.

Lustré London consists of silver glitter in a clear base. I tried wearing it on it's own first, but it didn't turn out well. I'ts much better when used on top of another polish. This is one coat on top of OPI Lost My Bikini In Molokini. The formula is thick, but still decent to use.

7 kommentarer:

  1. Nä, det här känns inte lockande alls. Men tack för att du visade!
    / Maria

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det ser rätt fint ut. Hade nog kunnat vara snyggt i en gradient.

    SvaraRadera
  3. Fin kombination! Kanske inte det mest unika men såna här lack brukar alltid gå hem hos mig :)

    SvaraRadera
  4. Blev ju en otroligt snygg kombo :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!