lördag 26 april 2014

Isadora GelNail Lacquer


I veckan fick jag hem ett paket med en nyhet från Isadora, deras Gel Nail Lacquer. Ett system som består av nagellack och top coat som ska ge en manikyr som håller i en vecka. Ingen särskild lampa behövs för att härda manikyren och lacket tas bort med vanlig remover. Lite som CND Vinylux låter det som.

Lacken kostar 89 kr och topplacket likaså. Just nu har Isadora dock ett introduktionserbjudande där man får ett nagellack och top coat för 149 kr.

Eftersom jag var så nöjd med Vinylux är jag väldigt pepp på att testa dessa!


2 kommentarer:

  1. har hittills inte testat nåt gel-lack men det här verkar ju enkelt. kanske dags att införskaffa ett, eller två...

    SvaraRadera
  2. De flesta av mina lack håller mer än en vecka på naglarna utan minsta chip så jag hoppar nog dessa. Jag har hittat en superöverlack ;)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!