fredag 26 september 2014

Smitten Polish Endless Sunset

Ännu en stressig arbetsvecka börjar närma sig sitt slut. Och fredag är ju synonymt med holofredag så tänkte visa er ett tjusigt lack från Smitten Polish. Endless Sunset är exklusivt för Edgy Polish och finns alltså bara att köpa från dem. Endless Sunset har en mjuk och fin orange färg och så prismatiskt glitter. Det är alltså inte ett holografiskt lack i ordets rätta bemärkelse, men jag tycker det kan få vara med ändå. :-)



Formulan var grym, jag behövde tre lager för att det skulle täcka helt, men det är tre synnerligen lättlackade lager.

Mitt betyg: 4/5

Den här skönheten kostar 115 kr/15 ml hos Edgy Polish.

Smitten Polish Endless Sunset is soft orange with prismatic glitter. Such a lovely, fruity color! This is a custom made color that can only be bought from Edgy Polish. The formula is very good, I used three coats but those were three easily applied coats.

14 kommentarer:

  1. Åhh det är sååå otroligt vackert. Mitt ex av detta kommer nog hem till mig idag...yaaay. :-)

    SvaraRadera
  2. Vad ovanligt lack, har aldrig sett något liknande. Snyggt var det också!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. It's such a beauty - I'm happy to own it too :)

    SvaraRadera
  4. Vilken fin och mysig färg. Har inte testat mina Smitten än så det är nog ingen idé att beställa fler än så länge.

    SvaraRadera
  5. wow så fint, tänker på saftiga, söta klementiner när jag ser detta. :)

    SvaraRadera
  6. Åh vilken underbar färg! Det fick åka in på önskelistan :)

    SvaraRadera
  7. Helt helt underbart!!! Så glad att jag har detta i min samling:)

    SvaraRadera
  8. Så himla fint! Min flaska står och väntar där hemma :)

    SvaraRadera
  9. Jaha, då blev jag 115:- fattigare ; )
    Det här har jag tittat på tidigare, men då har det varit slut på Edgy. Kan tänka mig att jag inte plockar fam det förrän i vår, men då är jag redo !
    Tack för fina bilder.

    SvaraRadera
  10. Ser riktigt snyggt ut! Jag börjar gilla orange mer och mer...

    SvaraRadera
  11. This is a pretty one and I like the name - fits it well :-)

    SvaraRadera
  12. Ljuvligt fint! Synd att det var slut när jag beställde senast...

    SvaraRadera
  13. Oerhört snyggt, färgen ser så mjuk ut

    SvaraRadera