söndag 14 september 2014

Delush Polish Basket Case

I dag är det valdag. Jag och sambon ska gå och rösta i eftermiddag, sen blir det till att titta på en valvaka i kväll. Jag älskar att rösta, det är så jävla fint. 

Dagen till ära tittar vi på ett riktigt tjusigt glitterlack jag fått från Edgy Polish i recensionssyfte. Delush Polish Basket Case är ett vitt lack glitter i olika storlekar och former i orange, blått, grönt och rosa. Superfint!



Delush Polish kan uppenbarligen göra glitterlack med bra formula. Mina anteckningar om Basket Case är smått lyriska. Så här har jag skrivit: "Otroligt härlig formula, extremt lättlackad och trevlig att måla med". Jag har tre lager på bilderna.

Mitt betyg: 4/5

Today is election day in Sweden so this afternoon I'm going to go vote and then back home to follow how it goes on tv. A good day!
To celebrate democracy I'm showing you a nice glitter from Delush Polish. Basket Case has a white base and then glitter in different sizes, shapes and colors. There's orange, pink, green and blue glitter. Very pretty! And the formula! The formula is amazing. Crazy smooth and creamy. This is three coats.

10 kommentarer:

  1. Vilket underbart lack. Det är inte ofta jag faller för indie-glitterlack nu för tiden men när de ser ut så här...wow.

    SvaraRadera
  2. Underbart! Jag har börjat tycka om vita baser med olika glitter och partiklar i :)

    SvaraRadera
  3. Delush är ju ett favoritmärke för mig som du nog vet, och detta lack är ju bara såååå fint. Har inte hunnit lacka med mitt än, men ser fram emot det när jag ser din fina swatch på det. :-)

    SvaraRadera
  4. Oh big day in Sweden. I'm sure you've heard, it's a very big day for Scotland on Thursday :-O :-O

    This polish looks amazing, I really like it. I'm loving the neon glitters :-D

    SvaraRadera
  5. Alla verkar superpositiva... men jag måste vara ärlig och säga att det här lockar inte mig!
    Maria

    SvaraRadera
  6. Så himla fint. Dessa lack med mjölkig bas och färgglatt glitter är sjukt fint

    SvaraRadera