fredag 31 januari 2014

Depend #395

Äntligen fredag! Jag har en riktigt trevlig helg framför mig så jag är taggad till tusen. 

I dag har jag ett till lack från Depends vårkollektion åt er, det korallrosa #395. En riktigt trevlig vårfärg, även om den inte är unik på något sätt. Bilderna är inte särskilt bra - men de får duga. 







Formulan var ganska tunn, men mycket lättkontrollerad. Den är dock skir, efter tre lager har jag fortfarande lite, lite VNL.

Mitt betyg: 3/5

Så skönt att lacka med vårfärger, jag är verkligen på humör för gladare nyanser!

Har ni några trevliga helgplaner?

Depend #395 from the spring collection is a coral pink creme. The formula is a little thin and pretty sheer. I still have a little VNL after three coats. This is a nice color for spring, though definitely not unique.

19 kommentarer:

  1. Det är verkligen härliga färger i den kollektionen. Och den här var ju riktigt glad och läcker!

    SvaraRadera
  2. Inget unikt, men en otroligt härlig färg!

    SvaraRadera
  3. Himla skön röd, men som du skriver inte unik. Ha en kul helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag hade förmodligen inte köpt den själv, har några liknande.

      Radera
  4. Det här måste jag testa snart. Ser så piggt ut liksom. :)

    SvaraRadera
  5. Tycker nog Depends vårkollektion är rätt tråkig till färgerna, inget man inte sett förut tyvärr, en del fina färger ändå dock. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det känns som en hyfsat traditionell vårkollektion. Lite roligt att blått och grönt blivit så vanligt numera att det känns standard. :-)

      Radera
  6. Pigg och fin och klädsam rosa. Kul att du har roliga helgplaner. Jag har tråkhelg inplanerat med städning, läsning och soffa. Fast det är precis vad jag behöver så det är inget klagomål.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår precis, jag älskar såna helger! Älskar att bara koppla av. :-)

      Radera
  7. mycket tjusigt! tänk om det blir vår i år också!

    SvaraRadera
  8. Ser härligt ut även om det på min skärm ser rött ut ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ser nog lite för rött ut på bilderna.

      Radera
  9. Det ser piggt och fräscht ut. Jag tycker att det känns som en rätt trevlig vårkollektion. Spanade på den på Maxi i lördags och flera lack lockade...

    SvaraRadera

Kommentera gärna!