torsdag 13 februari 2014

Depend #388

Vi tar och tittar på ett till lack från Depends vårkollektion. #388 är en mörkt brunröd crelly. Kanske inte så vårig i nyansen, men ändå väldigt snygg. Jag gillar det!







Formulan var fantastiskt fin! Tre lager krävdes för full täckning.

Mitt betyg: 4/5

Depend #388 was released with the spring collection, but the color doesn't scream spring to me. That's not necessarily a bad thing though, I actually really like it. It's a dark brownish red crelly. Very glossy even without a top coat. The formula was great and covered in three coats.

11 kommentarer:

  1. Jag började med det lacket och älskade det! Så lättmålat och så fint. Fick dock inte en enda bild på det. Det gör i och för sig inget, då har jag anledning att lacka med det snart igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är jättefint lack! Än så länge är jag nöjd med det vårkollektionen haft att erbjuda. :-)

      Radera
  2. Inte dumt alls, riktigt fint faktiskt. På stora bilden där man ser hela handen känns det väldigt mörkt - nästintill svart - och då kommer ju inte den fina färgen fram. Det här ska jag definitivt handla ... redan ikväll. Haha.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Lite för brunt för min del, men vilken härlig glans i det.

    SvaraRadera
  4. Detta är ju himla vampigt och snyggt!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!