tisdag 31 januari 2017

Essie - Satin Sister

Det blir kanske lite mycket Essie den här veckan, men det har blivit så att jag sträckt mig ganska mycket efter Essie-lack på sistone. Jag har varit sugen på krämlack, vilket inte är något ovanligt direkt, jag älskar krämlack. 

Satin Sister släpptes med vinterkollektionen och är mörkt tealfärgat. En mysig vinterfärg.




Formulan var något rinnig, men helt okej. Två lager ger full täckning. 

Mitt betyg: 4/5

Nä, så mycket mer än så jag har inte säga att Satin Sister. Det är ett fint och bra lack. Typ så. 

Essie Satin Sister was released with the winter collection. It's a dark teal creme. A nice, cozy color. The formula was decent, a tad bit runny, but otherwise okey. Two coats was enough for full coverage.

2 kommentarer:

  1. Ett jättefint lack! Jag tycker det är lätt att det blir så att man kör samma märken i skov, beror ju på vad som landar i brevlådan till stor del. Just nu kör jag mycket Depend men har planerat lite andra märken som variation:)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!