söndag 22 januari 2017

Darling Diva - Yes, It's a Fake Tree

enaste veckan har varit ganska trist faktiskt. Vi smittades hela familjen av Tuvas magsjuka och Tuva blev så dålig att vi fick tillbringa en natt på sjukhus. Det var på håret att vi ens fick flyga hem, men igår bar det i alla fall av hemåt. Jag är ganska jetlaggad, men det börjar ordna upp sig.

Jag tänkte visa den manikyr jag burit i nästan en vecka. Darling Diva - Yes, It's a Fake Tree. Ett mellangrönt holografiskt lack som släpptes med julkollektion Ho-Ho-Holiday 2015. Två skuggbilder och så en i solen.

 
 Mycket vackert, men inte särskilt unikt numera. Vi har blivit bortskämda med hololack av indiemärkena de senaste åren.

Formulan var bara bra och täckte med två lager. Jag måste också nämna att hållbarheten på detta var fantastisk! Jag tror det började chippa yttepytte lite efter fyra dagar vilket är helt otroligt på mina problemfyllda naglar.

Mitt betyg: 4/5

The last week has been the opposite of nice really. My 1-year old daughter got a stomach flu while vacationing in Fort Lauderdale, Florida. She got so bad that we had to spend one night in the hospital. And of course, me and my hubby got that same virus so the last week of our vacation was pretty much wasted. Oh well, yesterday we got back home to Stockholm again. It's nice to be home though I'm pretty jetlagged. Anyway, I thought I'd show you the manicure I've been wearing the last week. Darling Diva Yes, It's a Fake Tree was released with the Ho-Ho-Holiday collection in 2015. It's a medium green holo. Very beautiful, though not very unique. We've really been spoilt with holos these last few years, haven't we? The formula was great and covered in two coats. I also want to comment on the wear time of this - it was exceptional! It didn't start to chip until four days had gone by which is pretty impressive on my nails.

1 kommentar:

  1. Men fy era stackare, så jobbigt att bli så dålig i ett annat land! Men vilken tur att ni fick flyga hem i alla fall. Lacket är jättevackert, en härlig färg och finish!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!