torsdag 27 oktober 2016

OPI - Squeaker of the House

I dag har jag ett till brunt lack från OPI:s höstkollektion till er. Jag tror att det här kanske är det sista lacket jag har att visa från Washington DC. Squeaker of the House är en kall brun som drar lite, lite mot lila. Den här nyansen faller mig betydligt mer i smaken än Inside the Isabelletway som jag visade häromdagen. Det här är riktigt snyggt!

 Formulan var kanon, precis som den varit hos i princip alla lack från den här kollektionen. Två lager ger full täckning.

Mitt betyg: 4/5

I think this may be the last polish I have to show you from the Washington DC collection. It's another brown, but one that I like. Squeaker of the House is cool toned brown with a slight purple undertone. A nice color with a great formula that covers in two easy coats.

4 kommentarer:

  1. Nja inte riktigt i min smak det här heller. Fast det är väldigt sällan bruna lack är det i ärlighetens namn.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar ju många bruna lack, men hellre mörka än ljusa.

      Radera
  2. Det här är mycket finare än Inside lacket.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!