onsdag 31 augusti 2016

OPI Stay Off the Lawn!!!

För första gången på länge är jag med på grön onsdag hos Karin. Jag bär ett av de två gröna lacken från OPI:s höstkollektion Washington DC. Stay Off the Lawn!!! är en svagt blåtonad grön. Otroligt snygg! Jag är så sugen på alla höstfärger just nu, jag vill bara ha naglarna lackade i snygga krämisar och mysa ner mig i stora, stickade tröjor. Jag hatar stickat, men varje höst är det ändå så jag föreställer mig själv, haha.



 
 Formulan var mycket bra. Perfekt tjocklek och väldigt krämig och trevlig att lacka med. Jag har två lager på bilderna, men tror faktiskt man kan få det här täckande med ett tjockare lager också. Jag avslutade med ett lager av OPI Brilliant Top Coat, ett av de två nya topplacken som OPI just lanserat. Separat recension för topplacket kommer framöver.

Mitt betyg: 4/5

OPI Stay Off the Lawn!!! is a blue toned green creme, released with the Washington DC collection. It's a beautiful green, I really love it. I'm so feeling all of the fall colors right now, I can't wait to wear them. The formula was awesome, very easy to apply. I'm wearing two coats, but I think you might be able to get away with one thicker coat as well.

10 kommentarer:

Kommentera gärna!