tisdag 16 augusti 2016

Native War Paints - Lala Orange

Det är ju inte så mycket kvar av sommaren (just nu känns det inte som sommar alls i Stockholm faktiskt, vi har ganska svala temperaturer) så jag tänkte försöka fokusera lite på att visa de sommarlack jag införskaffat. Jag har ju verkligen inte köpt mycket lack alls eftersom min lackbudget är i princip noll, men några lack har det trots allt blivit.

Native War Paints är ju ett märke som lockat mig väldigt mycket det här året. Jag har inte så många i min ägo än, men desto fler står på önskelistan. Ett av de jag köpt är i alla fall Lala Orange från kollektionen Mrs White's Neon Brites. En härlig neonorange med blått skimmer. Underbart!



 Jag älskar det blå skimret i detta! Så fint mot den orangea basen!

Formulan är ganska skir, jag har tre ganska tjocka lager för att få det att täcka. Första lagret blev lite ojämnt, men det jämnade ut sig med de två efterföljande. Jag avslutade med ett lager topplack.

Mitt betyg: 4/5

Since summer is almost over (right now it doesn't feel like summer at all in Stockholm, it's actually quite chilly) I thought I'd make an effort to show you the few polishes from the summer collections that I've got. (Since I'm on maternity leave they're very few). One of them is Lala Orange from Native War Paints, one of the brands I'm really excited about at the moment. It's a neon orange with blue shimmer - such a great and unusual combo! I love it! The formula is pretty sheer, I did three pretty thick coats.

10 kommentarer:

  1. What a gorgeous and almost glowing orange - love it!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I love neons and when they have shimmer too - then I almost can't handle it! :-)

      Radera
  2. Underbar färg och fint med skimret! Ja du, känns verkligen som sensommar nu...

    SvaraRadera
  3. Ojojoj. Läckert!!!
    / Maria

    Förresten när man skriver anonymt som jag måste göra eftersom jag inte har någon blogg / hemsida, så måste jag bekräfta att jag inte är en robot. Det kommer då upp 6-8 bilder som man ska klicka på. Problemet är att den text som står ovanför inte går att läsa helt, utan ibland endast sista raden. Man får m a o gissa sig fram vad det är som efterfrågas att man ska klicka på. Ibland lyckas jag, ibland ger jag upp! Kan du ändra inställningen på detta?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har letat, men hittar ingen sådan inställning. Ska höra av mig till Blogger för att se om de kan hjälpa mig! Tack för att du sa till!

      Radera

Kommentera gärna!