fredag 26 augusti 2016

Darling Diva - Blood is Thicker...

Jag hade egentligen tänkt visa dagens lack igår, men jag fick aldrig tid över att blogga. Nåja, det passar ju perfekt att visa i dag stället eftersom det är lite extra fredagsfint.

Darling Diva Blood is Thicker släpptes med den Star Wars-inspirerade kollektionen The Force Part Two. Det är en djupröd jelly med rött och prismatiskt mikroglitter. Så vackert som det bara kan bli, jag älskar det tokmycket! Jag har burit det i tre dagar och vill inte ta av det, jag tar varje chans att beundra mina naglar.



 
Formulan var perfekt! Otroligt lättlackad och smidig. Jag har tre lager på bilderna och då täcker det helt. Det ser dock fantastiskt ut även efter två lager, men då hade jag lite VNL, vilket ju är som det ska med tanke på att det är en jelly.

Mitt betyg: 5/5

Vackert, eller hur? 

Darling Diva Blood is Thicker was released with the Star Wars inspired collection The Force Part Two. It's a deep red jelly with red and prismatic micro glitter. So gorgeous, I love this to death! I've been wearing it for three days and I take every chance to admire my nails. The formula was perfect, very smooth and easy to apply. I'm wearing three coats in the pictures, but it looks great with two coats too, just a little more VNL. 

14 kommentarer:

Kommentera gärna!