torsdag 6 januari 2011

China Glaze Peace On Earth

Det blir ett kort inlägg i dag, är så trött att jag knappt orkar skriva. Jag halvligger på stolen i en något udda position och ska flytta mig till soffan så snart jag är klar med det här inlägget.

China Glaze Peace On Earth
är ett alldeles ljuvligt olivgrönt lack med guldskimmer. Nog det finaste jag har i den här färgskalan.

Är det inte vackert? Jag är lite kär!

Formulan var bara bra och det täckte på två lager.

Mitt betyg: 4/5

Sambons kommentar: "Jag har så jäkla svårt för grönt. Jag tror att jag är lite allergisk."

English: China Glaze Peace On Earth is a real beauty! Olive green with gold shimmer. It's not only pretty, it's also a dream to apply. This is coats.

14 kommentarer:

  1. Visste du att formula är ett engelskt ord och att det egentligen heter formel på svenska? Fast vid det här laget har nog alla sagt fel så länge att det också räknas som rätt. Men bara som en liten random fact typ.

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen vackert! Jag älskar gröna lack!

    SvaraRadera
  3. Jag älskar det också. Otroligt vackert. Lackade precis om till ett annat grönt i samma kollektion, Jolly Holly. Grönt är skönt, helt enkelt. :)

    SvaraRadera
  4. Åh, jag måste nog provade det snabbare än var det var tänkt! Så fint jue!

    SvaraRadera
  5. Dette er så fint! Lurer på hvorfor jeg ikke har denne?

    SvaraRadera
  6. SV: Ja titta där, det var väl attans också. Jag måste nog också köpa några.

    SvaraRadera
  7. Jättefin ny header! Lacket är också fint, håller med dig helt, ett av de bästa i den färggruppen.

    SvaraRadera
  8. Älskar färgen! Hoppas du fick det härligt i soffan.

    SvaraRadera
  9. Delinda: Visst är det ett fint lack?`:-)

    Kerstin: Tack!

    Sarah: Jag tycker inte att formel känns som ett bra ord, om jag skulle sluta skriva formula skulle jag hellre skriva konsistens t.ex. Men jag kommer fortsätta skriva formula. :-)

    Åsa: Jag med, grönt är en favoritfärg! Tillsammans med många andra färger visserligen. :-)

    Marika: Tack!

    Pamsan: Jag har inte Jolly Holly, det var slut när jag beställde sist. Men någon gång måste jag nog köpa det, det är också väldigt fint!

    Nailspotting: Visst är det! Och tack!

    Solveig: Ja, det är en bra fråga! :-)

    Sminkhörnan: Tyvärr tycker jag att det är så där allt som oftast. Promobilderna imponerar inte, men sen när man får se swatches vill man ändå ha ett helt gäng av lacken. :-)

    Sminkan: Tack! :-)

    SminkJante: Det fick jag! Soffan ftw! :-)

    SvaraRadera
  10. Underbart vackert, har på mig det nu och kommer på mig själv att stirra på naglarna då och då ;D

    SvaraRadera

Kommentera gärna!