fredag 18 december 2015

OPI The Center of the You-niverse

OPI The Center of the You-niverse är svart med massor av silverskimmer. Eller möjligtvis yttepyttigt silverglitter. Fint, men inte så att jag dånar direkt. Jag tycker inte det är särskilt smickrande på mig, det känns lite för hårt.


 
Formulan är åt det tunnare hållet och lättkontrollerad. Jag behövde tre lager för att det skulle täcka helt.

Mitt betyg: 3/5

OPI The Center of the You-niverse is black with lots of silver shimmer, or perhaps teeny tiny silver glitter. Pretty, but not really my cup of tea. I don't think it suits me very well, I think some black polishes has a tendency to "age" my hands. The formula was nice, it's fairly thin and easy to control. This is three coats.

7 kommentarer:

  1. I like it because of the silver shimmer - it makes it look less dark!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I think it's pretty - it's just not my kind of polish. :-)

      Radera
  2. Det här lacket är så fint! Älskar silverskimret :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker också det är fint, men jag trivs inte så bra i det själv.

      Radera
  3. Beautiful, I love the silver shimmer!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker det ser vrålsnyggt ut

    SvaraRadera
  5. Vad synd, det såg väldigt lovande ut i flaskan! Det ser lite "asfaltsliknande" ut på nageln. Jag tycker iallafall det är snyggt på dig.
    / Maria

    SvaraRadera

Kommentera gärna!