onsdag 20 augusti 2014

OPI Turn On The Haute Light

Nu är jag hemma igen! Jag har ju inte kunnat blogga senaste veckan på grund av ingen uppkoppling men jag har hunnit swatcha en del i alla fall.

I dag tänkte jag visa er det sista lacket från Icons Of Happiness-kollektionen, Turn On The Haute Light. Ett silverfoil. Inte unikt på något sätt, men fint. Det här heter My Signature Is DC på sina håll, vet inte varför OPI gett det två olika namn.



De här bilderna är rätt gamla, de har legat lite bortglömda på en annan dator och jag har inga anteckningar om formulan och antalet lager. Jag skulle dock gissa på tre.

Mitt betyg: 3/5

OPI Turn On The Haute Light is the silver foil released with the Icons of Happiness collection. Nothing special, but nice. Unfortunately I have no notes about the formula and how many coats I did, but I'd guess it's three.

16 kommentarer:

  1. I like this polish a lot! My version is called My Signature is DC. It's a bit strange that it has two names :-| And I know the two Fanta polishes are different too. I got the mini set so I've not got either in it! I did prefer the glittery version! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yeah, I doesn't seem necessary to give it two names, it's just confusing. :-)

      Radera
  2. Jag tycker det här är jättefint! Fast finast är det nog som accent.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är fint, men jag tycker inte det sticker ut på något sätt. Jag har sett det för många gånger för att bli jätteförtjust.

      Radera
  3. Svar
    1. Det är fint, bara inte särskilt speciellt.

      Radera
  4. Detta är en höjdare tycker jag! Särskilt i kombination med annat, som Emma skriver.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är helt okej, men ingen favorit från kollektionen.

      Radera
  5. Snyggt, men inte så att jag vill ha det. Vore nog toppensnyggt som accentnagel.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har man ett silverfoil sen tidigare så behöver man inte detta.

      Radera
  6. That's a very pretty silver foil finish!!

    SvaraRadera
  7. Snygg, konstigt att de har två namn på den...

    SvaraRadera
  8. Jag tror att DC står för Diet Coke, och den är inte lika vanlig/finns inte överallt. Det är min teori om varför det är olika namn. Lacket är hursomhelst fint! Jag bar det som accentnagel och det blev jättebra. :)

    /Anna

    SvaraRadera

Kommentera gärna!