söndag 10 augusti 2014

OPI Green On The Runway

Jag fortsätter att beta mig igenom OPI:s Icons Of Happiness-kollektion. Green On The Runway var ett av lacken som lockade mest när jag såg kollektionen för första gången och det är verkligen en skönhet. Det skiftar mellan vacket buteljgrönt och brunrött, men den duokromatiska effekten är inte jättestark. För det mesta ser det grönt ut.


 
 

Jag har tyvärr inga anteckningar om hur formulan var eller hur många lager jag använde, men jag har åtminstone inga minnen av att formulan var knepig och jag skulle gissa på att det är tre lager.

Mitt betyg: 4/5

OPI Green On The Runway was released with the Icons of Happiness collection. It shifts between emerald green and a reddish brown, but the duochrome effect isn't super strong. This is a gorgeous! The green in this is so beautiful! Unfortunately I have no notes on the formula or how many coats I did, but I think the formula was good and I'd guess this is three coats.

24 kommentarer:

  1. Det här vill jag verkligen ha! Funderar skarpt på Nailsupplies beställning.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är riktigt snyggt så hoppas du gör slag i saken och skaffar det. :-)

      Radera
  2. Så himla fint! Mitt måste på igen snart :)

    SvaraRadera
  3. Now this one is amazing looking!!! Great photos :-)

    SvaraRadera
  4. Jag har den. Tyckte mest att den blev brunaktig, och fick inte alls de gröna skimret du har på dina bilder. Märkligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad konstigt! Jag fick kämpa för att se det bruna.

      Radera
  5. Jag faller så gott som Aldrig för grönt, men detta ser superfint ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grönt här ju till mina favoritfärger på lack så det är inte så konstigt att jag föll för detta.

      Radera
  6. Jag gillar den! En härlig grön nyans så det gör inget att den mest visar grönt ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det störde inte mig heller eftersom det är en så snygg grön. :-)

      Radera
  7. Mycket snyggt! Håller också på att beta mig igen Coca Cola lacken, har bara denna kvar av de jag har och den är verkligen inte fy skam:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har testat alla, men har Turn On The Haute Light kvar att visa. :-)

      Radera
  8. Fina bilder på ett fint lack! Jag bär också detta idag :D

    SvaraRadera
  9. Det är verkligen helt otroligt snyggt

    SvaraRadera
  10. Det är ju sååå fint, jag har inte hunnit lacka med mitt, måste ta itu med det snarast. ;-)

    SvaraRadera
  11. Ojdå, den här har jag helt dissat för jag tyckte den såg tråkig ut. Ojoj, så fel jag hade... Nu får jag kolla på Åhlens City ifall de har några kvar, känner jag!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  12. Denna är påväg hem till mig! <3

    SvaraRadera

Kommentera gärna!