lördag 30 augusti 2014

OPI DS Titanium

I dag tänkte jag att vi tar oss en titt på ett av de nya DS-lacken, det grafitgrå Titanium. Grafitgrått med prismatiskt glitter. Fantastiskt glittrigt och urtjusigt, tyvärr gör inte mina bilder det rättvisa. Om ni får möjlighet att spana in det i butik så tycker jag att ni ska göra det. De ska finnas i svenska butiker i slutet av september eller början av oktober.




Formulan var mycket bra, inte för tjock och trevlig att lacka med. Jag körde på tre lager och avslutade med ett lager Nail Pattern Boldness Glitter Food och ett lager Seche Vite.

Mitt betyg: 4/5

OPI DS Titanium is one of the new DS colors released this fall. It's graphite grey with lots and lots of prismatic glitter. Extremely sparkly and gorgeous, my pictures doesn't do it justice at all. The formula was excellent and covered in three coats. Since it dries a bit gritty I topped it with one coat of Nail Pattern Boldness Glitter Food and one coat of Seche Vite.

12 kommentarer:

  1. Åh vad läckert det där är! Ska nog köpa detta och det andra nya, samt Rosa bandet lacken som kom iår :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag känner mig inte tokpepp på Rosa bandet-lacken, men kanske blir jag positivt överraskad när jag testar dem.

      Radera
  2. Oj oj oj, detta bara måste jag ha!!

    SvaraRadera
  3. Urtjusigt! Det är kan vara svårt att fota prismatiska lack för kameran vet inte vad den ska fokusera på. Jag kan tänka mig att det är fantastiskt live.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, man lyckas aldrig fånga glittrigheten. De blir mycket plattare på bild.

      Radera
  4. This looks so pretty and eye-catching! I think I need it :-)

    SvaraRadera
  5. Snyggt. Det påminner om On her Majestys Service + Live and Let Die (från OPI Bondkollektionen).
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Riktigt läckert! Ska bli kul att bära detta...

    SvaraRadera
  7. Jäklar vad snyggt, helt makalöst

    SvaraRadera
  8. Oh så snyggt! Jag gillar att det var så mörkt. Btw, tänker du visa alla lacken ur Coffee and Poetry?

    //Emma Hå

    SvaraRadera

Kommentera gärna!