lördag 23 augusti 2014

Isadora Autumn Leaves

För ett tag sen fick jag hem de fyra lacken som ingår i Isadoras höstkollektion Coffee and Poetry. Autumn Leaves var det som lockade mest och det är verkligen helt otroligt snyggt. Det var länge sen Isadora släppte något så här vackert. 

Basen är lila och sen är det massor av glassflecks i guld. Otroligt, otroligt tjusigt! Ett klockrent, dramatiskt höstlack som jag lär plocka fram fler gånger.


Formulan är tunn och supersmidig att lacka med. Två lager räckte för full täckning.

Mitt betyg: 5/5

Coffe and Poetry-kollektionen finns i butik nu.

Isadora Autumn Leaves is part of the fall collection Coffee and Poetry. This is one of four polishes - and I'm completely in love with it! The base is purple and it has lots and lots of golden glass fleck shimmer.
The formula is as good as it gets. Thin and super creamy. Two coats gave me full coverage.

25 kommentarer:

  1. Men, det är ju sjukt snyggt. Det åker fram alldeles snart hos mig. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det såg ju fantastiskt ut i flaskan och det är lika fantastiskt på naglarna. :-)

      Radera
  2. It is so gorgeous, and it's on my radar, but I think your swatches probably made it move to my wish list LOL

    SvaraRadera
  3. Jag är också himla förtjust i detta! Kul att se dina fina bilder :)

    SvaraRadera
  4. Ja wiee, detta är verkligen superläckert!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen, jag misstänkte ju att det skulle gå hem när jag flaskan och det gjorde det också. .-)

      Radera
  5. Det är supersnyggt. Vilken tur att jag redan har ett likadant. :D

    SvaraRadera
  6. Jättesnyggt!! Jag har köpt mig alla 4 men bara testat Black Coffee, det var också både snyggt och lättlackat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Black Coffee är den jag är mest nyfiken på nu!

      Radera
  7. This one looks great, I really like it. You really suit it :-D

    SvaraRadera
  8. Det är vansinnigt vackert och jag köpte det för ett tag sen också...sååå snygg. :-)

    SvaraRadera
  9. Det är verkligen hur snyggt som helst och jag håller med, det var länge sen IsaDora släppte ett sådant vackert lack!!

    SvaraRadera
  10. Det e så fint, köpte det i fredags =)

    SvaraRadera
  11. Riktigt, riktigt fint lack! Det har ju allting - det är läckert, tufft, snyggt på samma gång. Och speciellt. Tack för att du visade det... jag ska genast springa och köpa det.
    Isadoras lack brukar vara sådär, och därför dissar jag dem alltid. Men det här är nog köpvärt.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  12. Supersnyggt! Var tvungen att plocka på mig detta häromdagen, väntar på lite mer höstkänsla så ska jag måla på det också :)

    SvaraRadera
  13. Åh super snyggt! Känns som den perfekta höstfärgen

    SvaraRadera
  14. Har letat i flera veckor på kicks och åhlens och så hittade jag det på ica imorse när jag veckohandlade.. skall måla på det ikväll! :D

    //Emma Hå

    SvaraRadera
  15. Väldigt, väldigt vackert. Det här skulle jag absolut kunna tänka mig att köpa.

    SvaraRadera
  16. Så förbenat snyggt :)
    Skrev just om detta på min blogg och länkade till detta inlägg för du har så härliga bilder :)
    xx

    SvaraRadera

Kommentera gärna!