tisdag 5 augusti 2014

OPI My Dogsled Is A Hybrid

Jag har så smått börjat testa mig igenom OPI:s Nordic-kollektion. Det är ju årets höstkollektion och den släpps senare i augusti. Först ut att testas fick bli My Dogsled Is a Hybrid, ett otroligt vackert krämlack i en svårbeskrivlig grön nyans. OPI beskriver den som "sea green" och jo, det låter väl rimligt.

Det är i alla fall en underbart fin färg som inte känns som en klassisk höstnyans utan det här kan lika väl bäras på sommaren.


 
 Formulan var lite, lite rinnig, men ändå helt okej. Jag behövde tre lager för att det skulle täcka helt.

Mitt betyg: 4/5

I've started swatching the OPI Nordic collection. This collection is special to me since I'm swedish so I'm very excited to try these. I started with My Dogsled Is A Hybrid, a gorgeous sea green creme that isn't your typical fall color, but a color that fits just right in the summer time. I just love this, it's so beautiful! 
The formula was a tad bit runny, but not bad at all. This is three coats.

11 kommentarer:

  1. I'm probably only going to pick up 2 and this one is one of them, the dark purples allso have sparked my interest, so I might end up with 3 or 4 LOL
    I look forward to you other swatches :)

    SvaraRadera
  2. Åh så fint! Så himla sugen på i princip hela den här kollektionen, blir nog ett köp när lönen kommer :)

    SvaraRadera
  3. This one looks nice! I quite like it. :-)

    SvaraRadera
  4. Snygg! Jag gillar såna här nyanser. Har hur många som helst så blir kanske inget köp, men fin var den!

    SvaraRadera
  5. Å den var fin! Har nog missat att den kollektionen kommer ut, så bra att du tipsar! Den där färgen vill jag ha. :)

    SvaraRadera
  6. Var väldigt tveksam till den här innan jag såg dina bilder, den kanske får komma hem till mig trots allt :)

    SvaraRadera
  7. Är ganska sugen på den här kollektionen, mest för att det är Norden liksom. Får se om det slutar med något köp :)

    SvaraRadera
  8. I like this. I like the color and it looks classy on nails.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!