tisdag 29 juli 2014

Paket från Edgy Polish

De senaste dagarna har jag fokuserat helt på Ozzy så bloggen har fått vila lite. Nu känns det som vi börjar komma in i rutinerna så jag ska styra upp bloggandet igen. Det är så roligt, både jag och sambon pyser av stolthet så fort han kissat utomhus eller går fint i kopplet, vi är helt övertygade om att ingen valp i världshistorien varit så duktig som Ozzy är. :-)

Igår fick jag hem ett paket från Edgy Polish, jag gjorde beställningen förra måndagen och paketet skickades samma dag, men det tog alltså en vecka innan det kom fram. Jag oroade mig att det kommit bort på vägen så det var skönt att det kom fram.

Jag var såklart tvungen att beställa några av neonerna från Pipe Dream Polish, några av de nyinkomna Smitten-lacken (bland annat det Edgy Polish-exklusiva Endless Summer) och så ett till lack från Pahlishs Wood Between The Worlds-kollektion. Det kommer förmodligen sluta med att jag måste ha alla från den kollektionen, jag älskar den!

Sen skickade Katarina med tre lack för recension också, ett silvrigt lack med prismatiskt glitter från Pipe Dream Polish och två lack från Powder Perfect, ett märke jag inte testat något från tidigare.

Nu blir det flaskbilder!





För en stund sedan lackade jag om till Light Of Day från Pipe Dream Polish och om jag hinner tänkte jag slänga upp bilderna på det lite senare. Det är fantastiskt snyggt!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta mig iväg till affären och handla lite. Har nämligen lovat min sambo att jag ska baka något nytt varje dag under semestern. I dag blir det hallon- och nötmarängtårta. :-)

I've been ignoring the blog for a few days to focus on Ozzy completely. He's doing so well and me and my boyfriend is so proud of him. We're convinced he's the smartest puppy that's ever existed. :-) Yesterday I received my latest order from Edgy Polish. I'm currently wearing Pipe Dream Polish Light of Day and hopefully I'll have time to show you the pictures later today

16 kommentarer:

  1. Oh, så mycket fint!! Det ska bli kul att se Light Of Day (och de andra också förstås)

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Eller hur? Så sugen på att testa dem allihop. :-)

      Radera
  3. Åhhh sååå mycket härliga färger!! Jag har nyss packat upp paket från Edgy *Polish också, lyyyyyycka!! .-)

    SvaraRadera
  4. Åh så fina lack! Tycker allihop ser spännande ut :)

    SvaraRadera
  5. självklart är vi löjligt stolta över våra "svansbarn"/"pälsklingar"- i mitt fall världens sötaste och smartaste katt........ objektiv som jag är..... ;)

    SvaraRadera
  6. Glad to hear Ozzy is going well! I can totally undestand why you are so proud of him :-D

    What a great package to receive! Look foward to your posts :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yeah, he really is the cutest little guy! :-)

      Radera
  7. Va? Men vad hände med ditt paket tro? Kanske kom in till grannen i stället? Verkligen skönt att det kom fram i alla fall :) Jag ser fram emot att se dina fina bilder, både på lacken och på lille Ozzy!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gissar på sommarvikarier osv. Tror inte det hamnade hos grannen för jag fick det i handen av brevbäraren. Men så skönt att det kom fram iaf. :-)

      Radera
  8. Oj, en vecka är ju aslång tid. Tur att det kom fram! Och vilket härligt innehåll sen! Jag måste också skaffa lite nya semesterlack men satsar först och främst på lackshopping i Riga:)

    SvaraRadera
  9. Jättehärliga färger allihopa! Jag är på jakt efter det perfekta grönglittriga nagellacket, kanske Girl Sprouts är det! Vi får se när du visar. :)

    SvaraRadera
  10. Wow vad mycket fint men neonlacken ser helt otroliga ut :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!