söndag 20 juli 2014

OPI Orange You Stylish!

OPI Orange You Stylish! är det orangea krämlacket från Icons of Happiness-kollektionen. I USA är det här ett glitterlack, men i Europa är det alltså ett krämlack. Jag är lite sugen på att skaffa glitterlacket också, men vi får se.

Orange You Stylish! har en dämpad orange nyans, nästan lite bränd. Snygg och lite ovanlig.


Formulan var bra, ganska tunn och har inga problem med rinnighet. Den är något skir, men täcker fint efter tre lager. 

Mitt betyg: 3/5

OPI Orange You Stylish! is a muted, slightly burnt orange creme. In the US, this is a orange glitter, but in Europe it's a creme. It's a nice and little unusual shade of orange. The formula was nice and thin and it covered in three coats.

10 kommentarer:

  1. Hm. Jag har glitterversionen, men frågan är om inte den orangeälskade delen av mig "behöver" det här också.

    SvaraRadera
  2. Ankie mammabisson på Instagram20 juli 2014 kl. 16:46

    Så snyggt!! Jag har båda och dom är riktigt snygga ihop, det ser nästan ut som kolsyran i Fanta när man har det som kombo. Det glittriga är också riktigt snyggt över svart:)

    SvaraRadera
  3. Om jag fick välja mellan detta och glttervarianten så valde jag definitivt det här. Fin färg!

    SvaraRadera
  4. Nästan lite pumpafärg på denna. Eller bränt socker. Läckert!

    SvaraRadera
  5. Ett himla snyggt lack! Vad bra du fångat färgen!

    SvaraRadera
  6. It reminds me of another OPI orange! That's weird the collection varied from US to Europe :-|

    SvaraRadera
  7. Lite annorlunda ton på detta! Tror nästan jag gillar detta mer än glitterlacket, av bilderna att döma.

    SvaraRadera
  8. Jag köpte glitterlacket, tyckte inte det var värt att köpa det här för 150 kr.. Men det är onekligen riktigt fint :)

    SvaraRadera
  9. Nej det här är inte riktigt min tepåse. Konstigt att vi fick ett krämlack och amerikanarna ett glitter för övrigt...

    SvaraRadera
  10. Ja, haha. Då svarade du ju på det jag kommenterade i det inlägget som du skrev efter dte här går igenom alla bloglovinbloggar, och då blir det baklänges). Det var en väldigt fin orange, men jag tycker du borde prova det glittriga! Är klart värt det!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!