lördag 5 februari 2011

OPI Too Hot Pink To Hold 'Em

OPI Too Hot Pink To Hold 'Em är ett av jellylacken från Texas-kollektionn. Nyansen är inte den mest unika, men jag gillar både färgen och finishen.

Formulan var trevlig att lacka med. Jag har fyra lager på bilderna, men det är ju mest för att jag vill dölja min missfärgning. Har man fina naglar så räcker det med tre laget. Torktiden var mycket bra och det blir superglansigt även utan topplack.

Mitt betyg:
4/5

Sambons kommentar:
"Jäklar, det där var snyggt!"

English: Too Hot Pink To Hold 'Em from the Texas collection is a really nice hot pink jelly. It may not be super unique, but that doesn't make it less pretty. The formula was really nice, smooth and easy to apply. I actaully used four coats just because I wanted to hide my stained nails. A person with less stained nails could definitely settle for three coats.

18 kommentarer:

  1. Håller med din sambo. Lacket är riktigt snyggt!

    SvaraRadera
  2. Vad är det för skillnad på jellylack och cremelack? Har aldrig hajat det!

    SvaraRadera
  3. Den var snygg, riktigt vårlik färg och det är kul att OPI har satsat på jelly-lack.

    SvaraRadera
  4. Snyyyyyygg! Kanske måste ha den... o_O

    SvaraRadera
  5. Superduper snyggt :o älskar nyansen, finishen och utförandet i sig !

    SvaraRadera
  6. Ja, du vet ju min inställning till jelly så jag säger inget om det men färgen är superfin så här på våren!

    SvaraRadera
  7. Aaaaahhhh, jeg skulle jo ikke ha noe fra Texas-kolleksjonen, men disse jelly-lakkene er så saftige og fine! :D

    SvaraRadera
  8. Carina: Visst är det!

    Isa: Jellylack är skirare än krämlack, högglansiga och ser liksom lite "saftiga" ut. :-)

    Emma: Ja, jag tycker också att det är skoj att de satsade på jellysar!

    Mrs Data: Ja, visst är det en riktigt fining! :-)

    Kerstin: Tack!

    Honi: Jag med! Älskar allt med det här lacket! :-)


    Sminkan: Jo, jag känner till den, haha! Men visst är färgen härlig!

    Solveig: Du måste köpa ett par i alla fall! :-9

    SvaraRadera
  9. Nailspotting: Precis så är det! :-)

    SvaraRadera
  10. Måste bara säga att jag hittat ett jelly jag gillar nu! Ahoy! Fast jag har några fler favoriter bland jellylacken så jag är inte riktigt så hård som jag vill låtsas mot dem. ;D

    SvaraRadera
  11. Mia: Visst är det!

    Sminkan: Haha! Ser fram emot att se dina bilder på Ahoy!

    SvaraRadera
  12. Gudars, jag dreglar lite varje gång jag ser detta.

    SvaraRadera
  13. Vilket härligt lack! Så himla vackert!
    Jag har läst din blogg ett tag nu o jag älskar dina fina bilder! Jag har en liten fråga.. Vart köper du dina OPI lack? Köper du dem över internet och isåfall på vilken sida?
    Förut beställde jag på 8ty8 eller head2toe men ingen av de säljer OPI längre ju och det känns lite väl lyxigt att gå till kicks o köpa hehe.
    Skulle bli glad om du svarade :) ha en bra dag! Kram Sofie

    SvaraRadera
  14. Och jag som alltid hatat jellylack (tål inte vnl) kunde inte släppa det här lacket, så nu gick jag och köpte det! Tänkte att äh, kan ju grunda med ett täckande lack, men nää. Det här är finast by it's own. Helt underbart lack ju! :D

    SvaraRadera

Kommentera gärna!